Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2676452
Vanmiddag was hij te moe om te gaan wandelen, het heeft veel van hem gevergd vanmorgen. We zijn tot ongeveer 50 meter van huis gekomen, met 6 pauzes. Toen zijn we maar omgekeerd, hij heeft nu meer aan rust dan aan een plas doen. Hopelijk dat hij vanavond, op een nieuwe dosis pijnstiller, dan beter uit de voeten kan. Ik wilde hem masseren toen we weer thuis waren, maar hij liet een énorme stinkscheet. Een heel goed teken, er gebeurd daar binnen weer wat, maar ik hield het niet uit. Ik ga zo dus maar een tweede poging doen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2676529
Nee, als hij vandaag niet had kunnen/willen plassen, dan zou ik morfine gehaald hebben. Omdat hij vanmorgen en geplast en gepoept heeft, heb ik geen morfine gehaald.

Ik zal er wel rekening mee houden, dank voor de info, mocht het vanwege de pijn alsnog nodig zijn hem morfine te geven. Ik heb hem vandaag ook een beetje lever en wat pens gegeven. Niet overdreven veel, maar hopelijk helpt het wel wat.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2676924
Vannacht wilde hij er uit en heeft hij een flinke plas gedaan. We zijn net weer terug van een wandeling en hij heeft een enorme plas gedaan en gepoept. Als hij wil poepen is ie niet te houden, dan gaan we als een stel kamikazen over het veld heen, waarbij ik hem zo langzaam en voorzichtig mogelijk laat lopen. Het luchtte hem weer erg op, dus zijn wij ook weer opgelucht!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door