Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2666008
Bah! Echt balen dit laatste nieuws  :'(  Ik hoop dat de laatste tijd van je herdertje iig zo aangenaam mogelijk is en zelfs 13 voelt voor iedere eigenaar toch te jong, ondanks dat het toch al een respectabele leeftijd is voor een middelgrote/grote hond. Heel veel sterkte gewenst iig  :-*
#2666072
Bedankt allemaal.

Gister had hij echt een top dag! En dan sluipt weer de stille hoop in me dat het toch door zijn allergische reactie kwam.. Dat geeft mij wel meer rust in mijn lijf en dat zie je dan gelijk terug in m'n hond. Hij is minder tot niet zenuwachtig, pakt meer zijn hoog nodige rust en komt graag even knuffelen.

Het feit dat hij echt hongerig is en zijn kruiden van de holistische da gewoon op eet geeft me ook hoop. Al durf ik niet echt te hopen ;)

Maar gister heeft hij dus gewoon staan te hollen met andere honden en werd hij zelfs jong geschat.. Absoluut niet oud of ziek..
Helaas is hij gister ook aangevallen door een los lopende hond die meer honden blijkt aan te vallen (zelfs pups!). Hij heeft een flinke wond onder zijn oog. Ik heb het gister 3x uitgespoelt met lauwe kamille thee en het bloede nog vrij lang na, maar gelukkig stopte het bloeden 's avonds (is 's morgens gebeten). Even afkloppen op wat hout ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door