Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2649270
flodder en dwarrel schreef: Flodder gebruikte dagelijks corta rx, doils senior visolie en diatomeeënaarde en die heb ik allemaal af kunnen bouwen op 4 x per jaar een "kuurtje"visolie omdat dat goed is voor haar hele lijf
Diatomeeenaarde ook goed voor artrose-kwalen?
#2649302
flodder en dwarrel schreef: ben toch benieuwd.....wat klinkt er niet goed aan
Omdat er artrose aanwezig is, is het beter de rest van het leven Omega 3 te geven en niet zo nu en dan.
Die ontstekingen zijn dr namelijk altijd aanwezig. En niet zo nu en dan.
#2649474
De bijsluiter is niet zo gunstig voor mijn dame. Ik denk dat dat spul afgebroken wordt door de nieren en lever. Aangezien een stofwisselingsziekte o.a. ook problemen kan geven met lever en nieren, zal het dit denk ik niet worden. We mogen nl. niets toxisch gebruiken voor hen.
#2649572
Senta kampt ook met artrose, maar ze is dan ook bijna 11.
Wandelingen tot een uur kan ze goed aan, langer trekt een wissel op haar lijf. Ze wordt nergens in geremd, wil ze spelen of uit haar dak gaan, dan mag dat. Kwaliteit is immers ook wat voor te zeggen :)
Om haar  gewrichten zo veel mogelijk te ondersteunen krijgt ze visolie, glucosamine, veterinaire Zeel (van Heel) en duivelsklauw.  Hier heeft ze duidelijk baat bij.
Verder krijgt ze hulp bij het in de auto stappen.
Ondanks dat  ze erg van water houdt, mag ze er nu niet in. Mocht het  warm worden van de zomer , dan  zien we wel wat we doen hiermee
Senta heeft geen jasje om aan te doen  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door