Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2579271
je zou hem haast met een deegroller op zijn kop kloppen om hem ko te slaan en hem rust te gunnen  :-X :'(

Is koelen niet een idee (zou dan wel eerst de DA bellen voor advies daarin, of zowiezo bellen of er niks is dat wel werkt tegen jeuk?)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2579283
hij heeft vanmiddag nog een injectie met pred gekregen...
klap met de hamer....mmm heeft ie morgen nog pijn in zn kop ook :biggrin2: :-[
hij heeft al de med voor vandaag nu gehad....da zei vanmiddag dat we even de ab de tijd moeten geven om te gaan werken...
ik heb hem in de bench gedaan.....hij is langzaam in elkaar gezakt en nu net legt ie zn koppie neer....we zitten allemaal stil zodat we hem niet wakker maken......ben blij dat ie ligt heeft 4 1/2 gestaan
Door chamourel
#2579289
geschoren plekken jeuken overigens altijd, dat voelt ook heel vreemd aan.....dus zal een combi zijn van en de uitslag en het scheren.
dus zou hem zeker niet verder laten scheren maar gewoon lekker ruim insmeren met die hydrocortiderm ook gewoon door zijn vacht ruim om de plek heen, dat spul is echt goed  ;)

zo sneu allemaal, dikke knuffel voor jullie  :-*
Door ulla
#2579313
Meis wat een ellende, hotspots zijn zo verschrikkelijk.
Droog houden was hier ook altijd de remedie maar iedere hond is anders.
Dikke knuf en beterschap voor jou en je mannetje. :-*
Door smulpaap
#2579346
vanaalst schreef: hij heeft vanmiddag nog een injectie met pred gekregen...
klap met de hamer....mmm heeft ie morgen nog pijn in zn kop ook :biggrin2: :-[
hij heeft al de med voor vandaag nu gehad....da zei vanmiddag dat we even de ab de tijd moeten geven om te gaan werken...
ik heb hem in de bench gedaan.....hij is langzaam in elkaar gezakt en nu net legt ie zn koppie neer....we zitten allemaal stil zodat we hem niet wakker maken......ben blij dat ie ligt heeft 4 1/2 gestaan


Is het misschien een idee om hem voor de nacht op bv een grote handdoek in de benche te leggen ? Dan heeft hij toch nog wat verkoeling van de bodem van de benche
Het is ook zo zielig he als ze zo,n jeuk hebben
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2579372
overigens zit ie s'nachts niet in de bench hoor, maar omdat ie al uren heen en weer liep dacht ik van hoppa er effe in en heeft toch wel even geslapen!
dus hij kan weer liggen waar ie wil..
zal morgen eens gaan fohnen!
Door connie63
#2579376
vanaalst schreef: overigens zit ie s'nachts niet in de bench hoor, maar omdat ie al uren heen en weer liep dacht ik van hoppa er effe in en heeft toch wel even geslapen!
dus hij kan weer liggen waar ie wil..
zal morgen eens gaan fohnen!

Zou dat niet meer gaan jeuken , als al die omliggende haren heen en weer gaat
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door