Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door saiko
#2570861
Ja het ene is nog niet over of het andere probleem dient zich alweer aan :'( meneer veelvraat (saiko) had kans gezien om gister bij de zak cavom van de loge te zitten :-X
Hoeveel hij heeft gegeten geen idee, maar hij was/is tonnetje rond :'(
Nu moet meneer natuurlijk veel poepen, alleen zat er vanmiddag ook wat bloed bij
Heb hem nu geen volledige maaltijd gegeven uiteraard
Maar wat is nu het handigst om te doen? Qua voeding of evt iets om zijn darmen weer rustig te krijgen
Door Lizzy
#2570866
Ik zou vandaag niks meer geven. En morgen over de dag verdeeld wat stukjes pens en verder niks. Ik moet zeggen, doet ie dat nog eens, zou ik naar de DA rijden om een prik te geven om te kotsen. Want met heel veel brokvoer in de buik: daar word je niet blij van..... Dat is best link.....
Door saiko
#2570906
Hij heeft het ooit ook eens gedaan met puppybrokken, maar toen zat hij zelf ook nog op brokken
De dag voor een wedstrijd en hij poepte te toen ook alleen veel
Alleen nu zat er iets bloed bij, dat vind ik dan weer wat eng
En omdat hij nu volledig op BARF staat weet ik niet of het daardoor komt
Hij is verder niet ziek, alleen tonnetje rond :-[
En heel veel poep
Door nienk
#2570953
ik heb (van de DA) geleerd dat een kleine beetje vers (als in, helder rood) bloed bij de ontlasting geen reden tot paniek is, dat dat veelal komt door een (niet zichtbaar) wondje aan de anus, wat door het persen gaat een beetje gaat bloeden.

kan me zo voorstellen dat als Saiko normaal mooie barfdrolletjes draait, zijn poeperd nu wellicht een beetje geirriteerd is door de brokken drollen?
Door danielle1980
#2570958
:-X bo van ons doet dat 1 x in de zoveel tijd  >:( als die weer ontdekt heeft waar voer staat, behalve soms s flink aan de diarree nooit wat aan de hand, die dag krijgt ie dan wel niets anders te eten en dag erna geen bot.
Door saiko
#2571161
nienk schreef: ik heb (van de DA) geleerd dat een kleine beetje vers (als in, helder rood) bloed bij de ontlasting geen reden tot paniek is, dat dat veelal komt door een (niet zichtbaar) wondje aan de anus, wat door het persen gaat een beetje gaat bloeden.

kan me zo voorstellen dat als Saiko normaal mooie barfdrolletjes draait, zijn poeperd nu wellicht een beetje geirriteerd is door de brokken drollen?
Het was inderdaad vers helder bloed, ik zal het morgen nog even in de gaten houden
Vandaag heeft hij alleen een klein Beetje long gehad
Morgen zal ik hem nog wat pens voeren
Hij heeft echt grote drollen nu, en heel vaak, normaal mooie kleine barf drolletjes
Bedankt voor jullie antwoorden
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2572555
Jane heeft een paar weken geleden toen we ergens op bezoek waren per ongeluk een hele berg kattebrokken gegeten  :-\  Ze was toen ook tonnetje rond en woog als lood. Gelukkig heeft ze er niks aan over gehouden maar wat baalde ik ervan en niet te geloven dat er dan zulke enorme hopen uit zo'n klein hondje kunnen komen. Heb haar die dag ook maar niks anders meer gegeven en de volgende dag spier, orgaan en een tot moes geslagen kippennek.
Door nienk
#2573262
saiko schreef: Het gaat gelukkig weer goed met "bolle" hij is weer mooi afgeslankt
En heb geen bloed meer gezien, poepen is ook weer normaal
Gelukkig
mooi zo!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door