Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Thunder
#2564243
Twister heeft sinds kort terug nieuwe tumortjes.
Chemo wordt terug verhoogd.
Al bij al overleefd hij de kanker nu 1,5 jaar,wat toch een hele prestatie is!
Is voor hem besteld:chlorella;granaatappelextract;curcuma en een extract van 3 chinese paddestoelen.
Ook krijgt hij probiotica en omega 3. Kuurtje spirulina en brandnetel zijn net op.
Als iemand nog een idee heeft over waardevolle supplementen,alle advies is welkom!
Hopelijk helpt dit hem verder met de strijd tegen deze rotziekte!
Dinsdag rij ik met hem naar Arnhem om hem een rolstol te laten maken,omdat z'n 3 poten het stilaan zwaarder krijgen.
Voor de rest voelt hij zich gelukkig goed!
Johan De Vos kan niet vergelijken met vergelijkbare gevallen omdat deze kanker zo zeldzaam is. Maar volgens mij vindt hij het ook een hele prestatie dat hij het na al die tijd nog zo goed doet!
Door charmed
#2564543
Curcuma is zowieso een hele goede om toe te voegen. Je zou nog een anti-oxidant in kunnen zetten. GSH (Glutathion) van Bonusan. Dat is om afvalstoffen af te voeren.
Door Thunder
#2565014
charmed schreef: Curcuma is zowieso een hele goede om toe te voegen. Je zou nog een anti-oxidant in kunnen zetten. GSH (Glutathion) van Bonusan. Dat is om afvalstoffen af te voeren.
Gaat dat de chemo niet tegenwerken?
Door hamada
#2565882
Ik zou je het boek The dog cancer survival guide van dr. Demian Dressler willen aanraden.
Daar staat echt alles in over allopathische en alternatieve behandeling en ondersteuning bij kankersoorten bij honden.
Nu voor €22,63 met gratis verzenden bij www.bookdepository.com  .
Ik ben echt heel enthousiast over dit boek.

Sterkte met Twister.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door