Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door flodder en dwarrel
#2565054
Alba schreef: Dat moet jij bepalen, het is jouw hond. Als jij het 't nog waarde vind hebben, is het goed. Zoals ik het lees vind je het zelf ook weinig tot geen waarde meer hebben, dan weet je denk ik wat te doen  :'(.
dat lees ik er ook uit..... 

:bigarmhug:  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door nova
#2565061
sterkte voor vrijdag  Do, er  komt een moment dat het niet meer gaat voor Tika.
En als het niet meer Tika waardig is, dan  weet je wat je te doen staat... :-* :-*
Door Do
#2565104
uiteindelijk
om 1 uur wakker, om 1;30 ook
heb geprobeerd haar in slaap te sussen, maar nee
dus mee genomen naar bed, zelfs daar was ze niet helemaal happy, uiteindelijk toch weer in slaap en om 3,40 weer wakker

om 5 uur weer

ik ben gebroken
Door keetje
#2565121
Ik lees mee,.........

Je moet doen wat goed voor Tika is, en uiteindelijk dus ook wat goed voor jou is.
Het lijkt me, zoals ik het nu lees, dat ze op is en er geen zin meer in heeft, maar jij kent haar het beste,.........

Er komt een moment waarop het niet meer gaat, verlies dat moment niet uit het oog,....

Sterkte,.................. :bigarmhug:
Laatst gewijzigd door keetje op do 10 jan 2013, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#2565242
Ach Do  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Als ik het zo lees vindt Tika er niet veel meer aan, voor zover ze nog in staat is iets te vinden. Als ze nergens rust kan vinden dan is het niet leuk meer, het leven. En jij gaat er zo zelf aan onderdoor. Dit hou je geen maanden vol meid  :-*
Door Ike
#2565301
Wat moeilijk is dit, zo te lezen heeft Tika gewoon geen rust meer en ook niet veel
" plezier" meer  :'(
Voor jezelf is dit ook niet heel lang vol te houden, sterkte in deze moeilijke tijd  :-*
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2565309
:bigarmhug:

Sterkte meis. Denk aan het lijstje. Misschien toch....
Altijd moeilijk zoiets...
Door Cathelijn
#2565377
Mijn honden gaven het zelf duidelijk aan, maar waren ook nog helemaal goed in het hoofd. Moeilijk hoor zo met Tika, maar ik denk niet dat je je schuldig hoeft te voelen dat je te snel was, mocht je die beslissing gaan nemen.
Door Lil
#2565408
Mevroi Kruim schreef: Ach Do  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Als ik het zo lees vindt Tika er niet veel meer aan, voor zover ze nog in staat is iets te vinden. Als ze nergens rust kan vinden dan is het niet leuk meer, het leven. En jij gaat er zo zelf aan onderdoor. Dit hou je geen maanden vol meid  :-*
Helemaal mee eens.
Het is erg moeilijk je hond zo mee te maken. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie.
Door Do
#2565515
keetje schreef: Helpt het truitje een beetje om op temperatuur te komen?
ja, maar heb hem nu weer eraf, even kijken wat er gebeurd
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door