Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#309108
Lupa schreef: of als ze hun territorium afbaken, en dat doen ze bv door hun achterpoten(tja hoe moet je dat zeggen ???) heel snel heen en weer te laten gaan(duidelijk :-[)
???
Door rees
#309186
Lupa schreef: of als ze hun territorium afbaken, en dat doen ze bv door hun achterpoten(tja hoe moet je dat zeggen ???) heel snel heen en weer te laten gaan(duidelijk :-[)
Ja denk dat ik weet wat je bedoeld :)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#309367
Lupa schreef: soms zie je honden die heel snel eheen en weer hun achterpoten bewegen, ik weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven, als sommige honden dat doen woorden daardoor gras en aarde omhoog gegooid door die achetrpoten, snapje??? anders doe ik het een keer voor 8)
Ja doe het maar een keer voor dan ;D
Door Yari
#309432
Lupa schreef: of als ze hun territorium afbaken, en dat doen ze bv door hun achterpoten(tja hoe moet je dat zeggen ???) heel snel heen en weer te laten gaan(duidelijk :-[)
Maar dan komt er toch geen anaalkliervocht vrij?
Door zo te "vegen" met hun achterpoten brengen ze hun geur aan die van de voeten afkomt.
Door eefje
#309542
nou ik heb ook begrepen op puppycursus dat ze die klier dus ja zeg maar ontluchten door met die poten te schrapen,het is ook tegelijk een soort vlaggen werd mij verteld.
tja ik ben erg naief en geloof heel veel dus ik vind het allemaal logisch klinken :-\

groetjes eefje
Door Femke
#309571
Lupa schreef: soms zie je honden die heel snel eheen en weer hun achterpoten bewegen, ik weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven, als sommige honden dat doen woorden daardoor gras en aarde omhoog gegooid door die achetrpoten, snapje??? anders doe ik het een keer voor 8)
voeten vegen ;)
Door diana
#309586
Boy doet dat ook wel eens ,
Maar idd alleen met de achterpoten nadat hij een boodschap heeft gedaan .
Ik vind persoonlijk dat hij dan al genoeg geur heeft achtergelaten :o
Ik wou dat ze hier alle 4 dr poten veegden voordat ze binnenkwamen!!!!
Maar ja zal wel niet aan te leren zijn ,
tis hun territorium al .
Laatst gewijzigd door diana op za 23 apr 2005, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Yari
#310803
Lupa schreef: ze hebben een ker duidelijk op tv laten zien wat er geberurd als met hun achetrpoten 'vegen" dat lieten ze zien in slowmotion, er kwam vogt uit hun achetrste dus de anaalklieren
Dat kan inderdaad wel dat sommige honden dat er dan ook bij hebben, maar het is bij lange na niet altijd zo dat ze bij dat vegen ook meteen hun anaalklieren leegdrukken. Van de poten komt ook hun geur af (maar dat stinkt niet zo! ;D) ;)
Door jack
#311292
Pups van mij zijn 6 weken oud.....en vegen nadat ze wat gedaan hebben driftig hun pootjes...kranten vliegen in de lucht!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door