Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Naturel
#2531094
chipjolie schreef: Teefjes plassen in die periode meer omdat ze aan het markeren zijn, geur afgeven voor mannetjes ;)
Zo ging ik van t weekend speuren en werd het helemaal niks omdat ze elke meter ging plassen (kan elk moment loops worden) en elke afslag nam ze de verkeerde want ja.. Waarschijnlijk had de andere afslag een hond geplast haha
Ja, dat dacht ik al. Ze heeft nu wel een broekje aan, want heel het huis zat onder de druppels. Pff wat  een werk maar ik vond het zo lullig om oppas met een loopse hond op te zadelen.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2533151
haha ja sommige honden druppelen wat af :P
gelukkig is die van mij heel schoon, likt het veel zelf op en dan hoef ik maar 1x per dag met een doekje door huis, ideaal
Door Naturel
#2536609
chipjolie schreef: haha ja sommige honden druppelen wat af :P
gelukkig is die van mij heel schoon, likt het veel zelf op en dan hoef ik maar 1x per dag met een doekje door huis, ideaal
Zal blij zijn als het weer voorbij is, nu bijna over 2 weken.
Door Teckel_Frannie
#2536976
Ja hier zitten we ook op de 2 weken. En ook ik kan een paar keer per dag met een dweil door het huis.
Heb trouwens het idee dat het vandaag weer iets erger was dan vorige week. Maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat dat zo hoort
Door Naturel
#2540454
Teckel_Frannie schreef: Ja hier zitten we ook op de 2 weken. En ook ik kan een paar keer per dag met een dweil door het huis.
Heb trouwens het idee dat het vandaag weer iets erger was dan vorige week. Maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat dat zo hoort
Nu is ze 11 dagen loops en ze is nu dringend opzoek naar reutjes. Gister begon ze echt om zich heen te kijken waar een reu was. Sinds gister zat ze ook te piepen toen ik haar op wilde tillen, ik keek onder haar buik en haar tepels waren onwijs rood :o Even een nat washandje opgedaan en het werd minder, maar ze heeft er echt last van. Is dat normaal dat haar tepels onwijs rood zijn? En opgezet? Ook als je haar optilt ze begint te piepen? Nu is het over maar gister was het erg hoor. Als ze straks nog gaat piepen bij optillen gaan we naar de dierenarts.
Door Naturel
#2541529
lauraV schreef: de hormonen gieren dus hard  :biggrin2:

edit: temperatuur in de gaten houden ivm evt ontsteking van de tepels
Ja, dat doe ik al. Ze drinkt ook veel water. Tepels koel ik ook regelmatig. Tepels zijn al wat minder rood. Nu de 12e dag dus eind is inzicht :)
Gebruikersavatar
Door rupa
#2545097
dushi is nu 7 maanden en zit nog steeds te wachten op haar eerste loopsheid ben benieuwd wanneer het gaat beginnen, ik zei nog tegen ruud straks word ze kerstloops :biggrin2: we wachten het maar af.
gr rupa,
Door Naturel
#2545334
rupa schreef: dushi is nu 7 maanden en zit nog steeds te wachten op haar eerste loopsheid ben benieuwd wanneer het gaat beginnen, ik zei nog tegen ruud straks word ze kerstloops :biggrin2: we wachten het maar af.
gr rupa,
Hier al weer 16 dagen, einde is gelukkig inzicht. Ze heeft wel last gehad maar de reu en bleven weg, gelukkig. Sterkte met de kerstloopsheid ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door