Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2581464
spreeuwtje schreef: En voelt Luca zich vandaag al wat beter? Dat moet haast wel zonder al die ellende in zijn lichaam!
Gisteravond rond 8 uur heeft Luca voor het eerst weer wat gedronken. Dit bleef erin!
Dus om half 10, 50gr gemalen BARF gegeven. Dit bleef er ook in!
Om half 12 nog eens 150g gemalen BARF gegeven. En dat is vannacht goed gegaan.

Vanmorgen grote plas en ook poepen! Dat deed wel zeer bij hem, want druk op zijn lichaam zetten met persen was even niet zo fijn. MAAR wat ik erin gestopt heb is er aan de goede kant uitgekomen!!

Vannacht heb ik bij hem geslapen. Luca voelt zich nu fitter als ik...ik ben gebroken  :( Maar dat maakt niet uit Luca is lekker stabiel geweest en daar gaat het om!

Vanmorgen 250gr gemalen BARF op met alle medicatie erin.... AB, Fartyron, Primperit en ik geef hem extra: VitC cranberry + egineaforce. Het ging erin alsof hij honger had!!
#2581490
Nathascha schreef: Gisteravond rond 8 uur heeft Luca voor het eerst weer wat gedronken. Dit bleef erin!
Dus om half 10, 50gr gemalen BARF gegeven. Dit bleef er ook in!
Om half 12 nog eens 150g gemalen BARF gegeven. En dat is vannacht goed gegaan.

Vanmorgen grote plas en ook poepen! Dat deed wel zeer bij hem, want druk op zijn lichaam zetten met persen was even niet zo fijn. MAAR wat ik erin gestopt heb is er aan de goede kant uitgekomen!!

Vannacht heb ik bij hem geslapen. Luca voelt zich nu fitter als ik...ik ben gebroken  :( Maar dat maakt niet uit Luca is lekker stabiel geweest en daar gaat het om!

Vanmorgen 250gr gemalen BARF op met alle medicatie erin.... AB, Fartyron, Primperit en ik geef hem extra: VitC cranberry + egineaforce. Het ging erin alsof hij honger had!!
super zeg!
kanjer die luca van jou!!!!
#2581960
rosie schreef: Tjee....!!!
Ik hoop dat het nog steeds een stapje beter gaat! Hoe vond je het om bij de operatie te zijn?
Ik vond het heel fijn om bij de operatie te zijn. Zo kon ik tenminste zien wat er gebeurde met hem. Als het wel tot een afscheid had gekomen had ik ook met mijn eigen ogen kunnen zien waarom hij niet meer te opereren had geweest. Dus ja dat was fijn.
Verder vind ik het ook mega interessant om te zien hoe ze opereren. Was alleen jammer dat het mijn eigen hond betrof dit keer, maar mooi is het wel!
#2582228
Dat zijn tumoren om stil van te worden....
Luca zal snel opknappen, dat gaat zo snel als verder de boel gezond is !
Ik geloof dat ik het niet had gekund...de binnenkant van m`n eigen hondje bekijken, vind het knap van je !!
Beterschap voor Luca !
#2582244
de Meiden schreef: Dat zijn tumoren om stil van te worden....
Luca zal snel opknappen, dat gaat zo snel als verder de boel gezond is !
Ik geloof dat ik het niet had gekund...de binnenkant van m`n eigen hondje bekijken, vind het knap van je !!
Beterschap voor Luca !
Ik werd bij de operatie van Likozi helemaal GEK dat ik haar niet kon zien. Dat ik er niet bij kon zijn. pff dit gaf echt zo onwijs meer rust!
Ik kan het niet om er niet bij te zijn. Operaties zijn heel mooi om naar te kijken. Het is alleen jammer dat het mn eigen hond betrof, maar nu kon ik tenminste zien wat ze met hem uitspookte. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door