Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2499387
Ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar wil je wel even heel veel sterkte en wijsheid toe wensen. Doe waar jij je goed bij voelt, is dat vragen om een ks? Stap dan in de auto en ga richting de DA. Ze zullen idd eerst een echo maken.

Ik duim!
#2499389
sinaxy schreef: Ik woon in almere maar loop bij dierenkliniek sleeuwijk
Oh sorry, dat had je al geschreven :-[
Pffft, dat is best een rot eind rijden. Ik zou in de buurt van Almere even geen kliniek weten met dezelfde kwaliteiten, eerlijk gezegd. Misschien iemand anders?

Hee, sterkte he en houd de moed erin, niet in paniek raken :-* :-* :-* :-* :-*
#2499415
sinaxy schreef: Te laat paniek is er al :'(
Ja, begrijp ik. Maar, ik vind het een goed teken dat de afscheiding nu normaal van kleur is. Wat je nodig hebt is een echo, denk ik, om te kijken hoe het daar van binnen is. Als Sleeuwijk al heeft geroepen dat er geen reden is tot paniek, denk ik dat je serieus even vertrouwen moet hebben.

Sterkte :-*

Dit is zo kl*te :-X :-*

Maar 1 ding: zolang het met jouw teef maar goed gaat. Dat is je prioriteit 1 tot en met 1000 en er is nul signaal dat haar leven in gevaar is :-* :-*
#2499466
sinaxy schreef: Heb om 13.00 afspraak in sleeuwijk ik ga.me klaarmaken. Ik post later nog
succes, wilde nog schrijven dat je evt ook naar Kranendonk Dierenkliniek Putten kon, dat is iets dichterbij vanaf Almere......
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door