Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door van jills enjoy
#2474776
Afbeelding

het is vd zomer begonnen toen we veel zin gaan zwemmen.....maar nu is het wat erger boven op knokkels kapot niet tussen tenen?????????wie weet wat het kan zijn???
Dierenarts heeft injectie tegen jeuk gegeven en zalf hielpen alle twee niks,nou kon ik het op alergie laten testen,maar of daar een uirslag uitkwam kon hij niet beloven het kon/kan van allles zijn...............pffff doe er nu echinaforcezalf op en na elke waneling in de biotext afdrogen.....

Het zijn alleeen dr achter pootjes
Door *Axel*
#2474809
Zie ik dat goed: huid is daar donker? Hij likt aan zin poten?

Wat is dat tegenwoordig toch met honden en allergie... mir kommt vor er zijn  geen honden meer zonder allergie!
Gebruikersavatar
Door van jills enjoy
#2475772
groene leem in huis en dr op gesmeerd,maaar op internet leees je verschillende verhalen,dat je 12 uur maar mag laten zitten...............andere gewoon laten zittten en er over smeren??????????????
hopelijk gaat het helpen zie even door de bomen het bos niet meer.....................
Gebruikersavatar
Door nova
#2475804
tt-tjes schreef: Na de wandeling insprayen met een mengsel van water/azijn.
zal niet lekker aanvoelen , azijn op open wondjes. dat doe je  2 x, dan  kiest de hond het khazepad zodra hij merkt dat je gaat sprayen  :-\

Ik zou idd  smeren met honingzalf , of groene leem erop.

dat spul helpt goed.  probeer de voeten zo droog mogelijk te houden, vocht verergert de zaak.
Anders schoentjes aantrekken, dat wil ook wel helpen.

Je kunt laten testen op schimmels, gisten.  of contactallergien  zoals pollen.

Zijn het alleen de voeten die problemen geven of  heeft hij ook jeuk over zn lijf?
Gebruikersavatar
Door van jills enjoy
#2476019
nova schreef: zal niet lekker aanvoelen , azijn op open wondjes. dat doe je  2 x, dan  kiest de hond het khazepad zodra hij merkt dat je gaat sprayen  :-\

Ik zou idd  smeren met honingzalf , of groene leem erop.

dat spul helpt goed.  probeer de voeten zo droog mogelijk te houden, vocht verergert de zaak.
Anders schoentjes aantrekken, dat wil ook wel helpen.

Je kunt laten testen op schimmels, gisten.  of contactallergien  zoals pollen.

Zijn het alleen de voeten die problemen geven of  heeft hij ook jeuk over zn lijf?


Alleen op achterpoootjessss,heb dr leeem op gesmeerd
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door