Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2468345
Uitslag van het bloed is binnen: ze is super gezond, althans wat het bloedbeeld betreft. Toch heeft ze die klachten, vrijdag even bellen en opnieuw overleggen. Ik denk dat ik voor de zekerheid toch een scopie wil. De da dacht dat het ook een IBD kon zijn ( goh gaan honden op het baasje lijken? Heb zelf crohn  ::))

Het gaat nu met maagslijmvliesbeschermer goed, ze eet 6x per dag een klein beetje Carnibest puppy en ze heeft geen klachten meer maar ik wil wel terug naar 2x per dag eten en barf. Dus vrijdag nog maar even goed overleggen.
#2468393
Hallo Ashley
Heb gezien dat PUUR maag (kruiden) zou werken bij maagproblemen, zweren, en bij braken en nog een aantal indicaties
je zou eens met de da kunnen overleggen maar je hond is verder goed gezond, wat fijn is natuurlijk!
misschien is dat nog een idee om een nader uit te zoeken ter ondersteuning als het nog niet over is ...

suc6!
#2472570
Loes eet nog steeds 6x per dag een paar hapjes Carnibest puppy. Zodra er iets anders bij zit qua spiervlees of zo dan is het gelijk weer mis. Niet zo heftig als met bot maar toch weer misselijk, smakken, overstrekken en gras eten. Vandaag weer contact gehad met de da en ze verwacht of een maagzweer of een ontsteking van de maag/darmen. Daarom kunnen we morgen al terecht in Someren om een scopie van haar maag te laten maken zodat we gericht kunnen behandelen.

Ben best zenuwachtig voor morgen, het is toch een narcose  :-\
#2473044
yvette_van_alert schreef: Sterkte.

Is iberogast nog iets om te proberen. Dat hielp banjer het beste met zijn maag problemen
Ik heb haar net weggebracht, nu afwachten wanneer ik haar weer kan ophalen. Ik ga even zoeken wat iberogast is. Nu wacht ik eerst maar even af wat er uit de scopie komt, dat lijkt me het handigst.
#2473337
Nou ze is weer thuis. Ze ligt lekker tegen me aan op de bank onder een dekentje, ze had het wat koud. Maar tijdens de scopie was de maagwand ernstig rood en er waren wat vreemde "pukkeltjes" te zien. Daar zijn biopten van genomen en opgestuurd. Voor nu even afwachten wat er uit de biopten komt en vanaf morgen weer verder met de carnibest puppy.
Dus voorlopig wachten we nog even af, al ben ik wel blij dat we die scopie hebben laten doen want er is wel degelijk iets aan de hand anders was die maagwand niet zo geirriteerd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door