Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eelke
#2433646
Oh jee, sterkte er mee!

En is Roosendaal dan? Ook geen plek? Zullen wel veel artsen met vakantie zijn nu ben ik bang...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2433650
Ze is ook niet slecht, maar dat zijn de anderen die genoemd zijn ook zeker niet. Ik vind donderdag ook ver weg met zo'n oogje :-\ ik ga duimen dat het zonder te veel poespas nog gerepareerd kan worden en Jeppe zijn oogje kan behouden.  :-*
Door De Geijsjes
#2433655
Angelique schreef: Ze is ook niet slecht, maar dat zijn de anderen die genoemd zijn ook zeker niet. Ik vind donderdag ook ver weg met zo'n oogje :-\ ik ga duimen dat het zonder te veel poespas nog gerepareerd kan worden en Jeppe zijn oogje kan behouden.  :-*
Daar heb je dan ook weer gelijk in. Is het geen spoed dat je tussendoor kunt of iets dergelijks?
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2433694
Hè bah wat een vervelend bericht, zou ook graag een vroegere afspraak hebben, al was het maar voor Jeppe zelf....ogen zijn zo gevoelig.
Duim hard mee !!
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#2433705
Jeetje, hopelijk valt het mee!

Ik kon met Sanne ivm spoed dezelfde dag nog terecht in Oisterwijk...(was alleen onmogelijk omdat het ruim 2 uur rijden was en al eind van de middag was  dus zijn konden we meteen de volgende dag komen)
Zelf vind ik wachten met een oog tot donderdag best lang....
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2433763
Ai, das niet fijn. Heel veel sterkte voor Jeppe en jou natuurlijke en hoop dat het mee gaat vallen.  :-*
Door Nynke
#2433784
De Geijsjes schreef: Daar heb je dan ook weer gelijk in. Is het geen spoed dat je tussendoor kunt of iets dergelijks?
Dit was de allereerste afspraak die ze kon maken :-\ :-\ en ze wist dat het spoed is dus ik neem aan dat ze de goede inschatting gemaakt heeft. Roosendaal heeft zij niet genoemd als locatie, dus ik neem aan dat het daar ook niet eerder kan  :-\
Ik hoop ook dat het allemaal goed komt, tot nu toe moet hij wel 4-6 keer per dag zalf in zijn ogen gedruppeld krijgen, Cavasan en Optosan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door