Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#2443337
Binno schreef: klinkt ook zo :(
beterschap voor Jeppe en hopelijk kan je vannacht toch wat slapen :-*
Ik heb zeker 4 uur geslapen, daarna begon Jeppe te snurken  ::)

Nu ben ik wel moe, maar ik zal toch vannacht wat uurtjes kunnen bijslapen hoop ik  8)
Door pallas
#2443567
Ben je alweer thuis van de ochtend ritten? Dan maar lekker bijkomen en samen met Jeppe een "knipperke" doen.

Dan doe ik met je mee en zijn we hopelijk allemaal weer snel fit en gezond :-* :-* :-*
Door Nynke
#2443570
wijkje schreef: Ik schaam me diep..Ik had inderdaad niet alles goed doorgelezen..Maar fijn dat operatie achter de rug is..Sterkte met je mannetje..
:-* :-* :-*  Geeft niks !!!!

Ja Belletje, ik had mijn laatste ochtendrit teruggeven en ben nu al met de wolfjes in het park geweest. Jeppe was, logisch natuurlijk, onwijs traag, maar dat geeft niks. Nu ligt hij weer te snurken  ::) ::)

Hier geen dutje, dan slaap ik vannacht niet vrees ik, maar ik ga zo wel lui met mijn boek op de bank hangen in het kader van : "Slaap je niet, dan rust je toch" :P

Doe jij maar lekker rustig aan lieverd !!!  :-* :-* :-*
Door Nynke
#2450124
flodder en dwarrel schreef: ff doortypen Nyn
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Gisteren zijn Jeppe en ik teruggeweest naar de oogarts voor controle en ik had, hoewel ze het niet hardop zei, het idee dat ze niet 100% tevreden was over het herstel :(. De bloedvaatjes groeien wel, maar het leek alsof ze eigenlijk wilde zeggen: "Ik had meer groei verwacht". Maar dat zei ze niet, ze zei dat de bloedvaatjes inderdaad groeiden en dat dat goed was.

Hij hoeft nu geen atropine-druppels meer in zijn oog, nog wel Trafloxal 4 keer per dag en Carporal. De hechtingen gaan er pas over 4 weken uit, mede doordat zij tussendoor ook op vakantie is en anders een andere oogarts zou moeten doen. Zijn kap moet hij ook zolang mogelijk ophouden, maar dat is niet zo bezwaarlijk; hij slaapt toch de hele dag  ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door