Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#2426688
Ik zou misschien niet eerst uitbreiden door meer erbij te geven, maar de 100 gram spiervlees doen naar bv 95 gram spiervlees en 5 gram hart en dan het hart wat uitbreiden, vlees eraf, dan nog wat vlees eraf en lever erbij. Dan kun je eerst zien of orgaan lukt. En als orgaan dan inderdaad lukt zou je eierschaal kunnen gaan toevoegen (geen idee wat de verhouding moet zijn als je eierschaal ipv bot gebruikt). En als je dan die 100 gram in verhouding hebt dat weer gaan uitbreiden. Misschien wel omslachtig maar dan kun je rustig testen of hij alles kan hebben en dan kun je ook in verhouding uitbouwen. En daar je de andere honden volgens mij ook barf geeft is het alleen wat extra werk om een klein stukje hart en lever te snijden.
Door deja
#2426896
Wat goed Ellen dat Zimba zo goed reageerd, ik hoop voor jullie allebei dat hij het goed blijft doen op vlees en orgaan plus eierschaalpoeder, ik heb dat voor Beau ook een tijd gebruikt toen hij aldoor diaree had.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door