Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#298871
Daar ben ik weer!!

Ben heel druk deze week en ben weinig op internet geweest.
Bedankt voor de interesse allemaal!! Met kleine Kuma gaat het hartstikke goed. We lopen echt wel 10 keer per dag een kleine rondje met haar om haar iets te doen te geven, want ze mag nog niet te druk doen of met andere honden spelen of springen etc. Zij voelt zich wel weer vrij goed, dus dat is redelijk moeilijk. De operatiewond herstelt heel mooi en ze zit onder de stoppels. Het enige wat we nog aan haar merken is dat ze ietsje schrikkerig is geworden sinds de operatie en dat ze ook ff schrikt als je haar onverwachts aanraakt. Dat had ze nooit. Maar als je bedenkt dat ze ruim twee dagen opgenomen is geweest (wat niet leuk was) en daarnaast een keer of vijf weer bij de DA is geweest en een stuk of 15 prikken heeft gehad en vervelende onderzoeken is dat niet zo verwonderlijk. Wij besteden er geen aandacht aan en ik denk dat het over een paar weken wel gesleten is.
Ook is ze weer goed op gewicht en krijgt ze weer 3 keer per dag eten. We moeten er nog ongeveer een ruime week goed op letten dat ze niets van de grond vreet en daarna is ze eigenlijk genezen verklaart. Op de faculteit hanteren ze 7 dagen na de OK als echte risico-periode en die zijn we met glans voorbij!!!!
Door Truus
#298878
Super Helen ! :D Fijn dat alles goed gaat joh, een heel opluchting he. Gaat met de rest ook helemaal goed komen hoor.
Een knuffel voor Kuma en ik ben ZO blij voor je! :-*
Door Yari
#298879
Helen schreef: Daar ben ik weer!!

Ben heel druk deze week en ben weinig op internet geweest.
Bedankt voor de interesse allemaal!! Met kleine Kuma gaat het hartstikke goed. We lopen echt wel 10 keer per dag een kleine rondje met haar om haar iets te doen te geven, want ze mag nog niet te druk doen of met andere honden spelen of springen etc. Zij voelt zich wel weer vrij goed, dus dat is redelijk moeilijk. De operatiewond herstelt heel mooi en ze zit onder de stoppels. Het enige wat we nog aan haar merken is dat ze ietsje schrikkerig is geworden sinds de operatie en dat ze ook ff schrikt als je haar onverwachts aanraakt. Dat had ze nooit. Maar als je bedenkt dat ze ruim twee dagen opgenomen is geweest (wat niet leuk was) en daarnaast een keer of vijf weer bij de DA is geweest en een stuk of 15 prikken heeft gehad en vervelende onderzoeken is dat niet zo verwonderlijk. Wij besteden er geen aandacht aan en ik denk dat het over een paar weken wel gesleten is.
Ook is ze weer goed op gewicht en krijgt ze weer 3 keer per dag eten. We moeten er nog ongeveer een ruime week goed op letten dat ze niets van de grond vreet en daarna is ze eigenlijk genezen verklaart. Op de faculteit hanteren ze 7 dagen na de OK als echte risico-periode en die zijn we met glans voorbij!!!!
Beter kan niet toch!!
Super!! ;)
Door gonny
#298887
hartikke fijn, dat t zo goed met Kuma gaat!!! :D :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#299289
Helen schreef: Daar ben ik weer!!

Ben heel druk deze week en ben weinig op internet geweest.
Bedankt voor de interesse allemaal!! Met kleine Kuma gaat het hartstikke goed. We lopen echt wel 10 keer per dag een kleine rondje met haar om haar iets te doen te geven, want ze mag nog niet te druk doen of met andere honden spelen of springen etc. Zij voelt zich wel weer vrij goed, dus dat is redelijk moeilijk. De operatiewond herstelt heel mooi en ze zit onder de stoppels. Het enige wat we nog aan haar merken is dat ze ietsje schrikkerig is geworden sinds de operatie en dat ze ook ff schrikt als je haar onverwachts aanraakt. Dat had ze nooit. Maar als je bedenkt dat ze ruim twee dagen opgenomen is geweest (wat niet leuk was) en daarnaast een keer of vijf weer bij de DA is geweest en een stuk of 15 prikken heeft gehad en vervelende onderzoeken is dat niet zo verwonderlijk. Wij besteden er geen aandacht aan en ik denk dat het over een paar weken wel gesleten is.
Ook is ze weer goed op gewicht en krijgt ze weer 3 keer per dag eten. We moeten er nog ongeveer een ruime week goed op letten dat ze niets van de grond vreet en daarna is ze eigenlijk genezen verklaart. Op de faculteit hanteren ze 7 dagen na de OK als echte risico-periode en die zijn we met glans voorbij!!!!
Wat fijn om te horen dat het weer hartsikke goed gaat met Kuma. Houden zo! Is inderdaad moeilijk om een hond die zich goed voelt rustig te houden. Maar het is maar voor tijdelijk.
Ze moet voorlopig nog wel gemalen voedsel blijven eten? In ieder geval is ze gelukkig weer goed op gewicht. Geef Kuma en Balou een dikke knuffel. :-*
Door Lizzy
#299308
Pfjiew, fijn zeg!! Echt heerlijk om te horen dat het weer beter gaat met haar. Enne, dat schrikkerige zal er vast wel af gaan hoor. Misschien dat het wel levenslang niet fijn vindt om naar de DA te gaan... Maar ja, daar is mee te leven! (met een beetje mazzel kom je daar nooit meer!!!).
Door jeanne
#299557
sjeeeeee ik lees dit nu pas :o

wat zullen jullie geschrokken zijn

gelukkig is ze weer aan de beterende hand :-*
Door Ine
#299562
Heerlijk allemaal! Als straks de vacht weer gegroeid is, weet je niet beter meer! ;)
Als ze wat schrikkerig is, heeft ze misschien ook wat schrik voor de da en misschien de auto!
Als dat zo is, probeer dan af en toe eens naar de da te gaan en dan wat positieve ervaringen daar op te laten doen!
Succes en knuffel voor klein grote Kuma!! :-*
Door geer
#300064
Wat fijn dat het weer goed gaat Helen! Geef haar een dikke knuffel van het Geerfront :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door