Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#291543
Quote : Cujo op vandaag om 22:02:58
Lizzy, er wordt hier gevraagd of dit nou het toppunt van BARFEN is?
Lizzy schreef: :o
Ja, absoluut!!!!
Ik zit dit nu pas te lezen....had 't beter kunnen doen VOORdat ik gegeten had...
Sorry dat Brutus niet lekker voeld Lizzy...maar ik geloof dat mij eigen maag na al deze kotspraatjes ook aan 't draaien is.... :o :-\
zou dus ook zelf haast gaan barfen...
Door Lizzy
#291545
202spots schreef: Quote : Cujo op vandaag om 22:02:58
Lizzy, er wordt hier gevraagd of dit nou het toppunt van BARFEN is?
Ik zit dit nu pas te lezen....had 't beter kunnen doen VOORdat ik gegeten had...
Sorry dat Brutus niet lekker voeld Lizzy...maar ik geloof dat mij eigen maag na al deze kotspraatjes ook aan 't draaien is.... :o :-\
zou dus ook zelf haast gaan barfen...
Welcome to the club Dory....! Ik moest eerlijk gezegd ook wel barfen tijdens het opruimen :-X.
Door 202spots
#291567
Ohw...wat errug he?
Ik heb 1 keer de kots van Cis (als pup) gehad nadat ze stiekum hondenpoep had gegeten....
Kots wat naar stront ruikt is wel heeeeeel erg smerig hoor.. :-X
Door Lizzy
#291714
Hij lijkt al weer een stukje beter. Vannacht is ie ook rustig geweest (babyfoon aangezet zodat ik hem goed kon horen). Vanmorgen had hij klappende honger dus hij heeft 1 lullig kippenkarkasje gehad. Hij ligt nu te pitten en is nog niet 100% actief, maar hij is volgens mij niet meer zo beroerd. Hij laat ook geen putlucht boertjes meer (ik viel gisteren bijna van mijn graatje toen hij hier onder mijn buro een boer liet :-X)
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 31 mar 2005, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
#291734
Lizzy schreef: Hij lijkt al weer een stukje beter. Vannacht is ie ook rustig geweest (babyfoon aangezet zodat ik hem goed kon horen). Vanmorgen had hij klappende honger dus hij heeft 1 lullig kippenkarkasje gehad. Hij ligt nu te pitten en is nog niet 100% actief, maar hij is volgens mij niet meer zo beroerd. Hij laat ook geen putlucht boertjes meer (ik viel gisteren bijna van mijn graatje toen hij hier onder mijn buro een boer liet :-X)
;D ;D sorry...ben blij dat Brutus zich iets beter voelt!! en ruikt... ;)
Door tieneke
#291739
Lizzy schreef: Hij lijkt al weer een stukje beter. Vannacht is ie ook rustig geweest (babyfoon aangezet zodat ik hem goed kon horen). Vanmorgen had hij klappende honger dus hij heeft 1 lullig kippenkarkasje gehad. Hij ligt nu te pitten en is nog niet 100% actief, maar hij is volgens mij niet meer zo beroerd. Hij laat ook geen putlucht boertjes meer (ik viel gisteren bijna van mijn graatje toen hij hier onder mijn buro een boer liet :-X)
Dat deed Tinus ook van die vieze vette smerige boeren na dat kotsen :-X
Gelukkig gaat het nu beter met Brutie :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door