Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2368973
Ach ach ach die arme Buffel, wat een ellende krijgt die arme jongen te verdragen.

Hij rolt echt van het een in het ander, maar hopelijk is die ontstoken lymphe knoop de boosdoener geweest en zal hij nu toch eindelijk lekker gaan opknappen.

Wat een zorgen om Buffel, ik wens jullie veel sterkte en voor Buffel een spoedig herstel.
#2369865
De enorme kwab onder zijn kin is nu alleen leeg paars vel.
Dat is een goed teken, we smeren nu zo een 6 keer koude traumeelgel en dat lijkt te helpen. Alleen die getergde blik doet me zo een medelijden hebben met hem.
Maar goed, het moet, en we zien vooruitgang. We hebben flink wat tubes ingeslagen, ik smeer ze met liefde allemaal leeg op zijn velletje.
Zo raar he dat een dierenarts dan alleen maar pijnstilling en uitzitten heeft. Gelukkig hebben wij de traumeeltabletten en gel
#2370176
Ik heb weer niet goed geslapen, maar het mannetje gaat nu qua plekken goed vooruit,  de huid is helemaal dicht dus dat ik super. Hij raakt in paniek van de pijn en/of jeuk en maakt mij dan wakker, hij mag dan weer komen kroelen, alleen hij krijgt het dan weer snel warm dus na een half uurtje is hij weer weg. Zijn slijmvliezen zijn weer mooi roze, dat geeft ook rust. Slapen komt volgende week wel weer.
Ik ben met de opiaten gestopt, omdat ik het idee heb, dat dit nu hem niet lekker bekomt. De wond ziet er niet uit alsof hij pas van maandagavond is, ben benieuwd of de hechtingen eruit mogen.
We moeten om 18.45 weer in Sneek zijn voor controle bij Paul.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door