Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#305837
[quote="Irm-Joh"]
Hoi, inderdaad de kans dat het slaagt ligt bij 95 %, dat betekent dus dat het bij 5 % niet werkt. Wat dat voor gevallen zijn, zou je direct met Schulze moeten overleggen. Ik heb hier verder geen informatie over. Maar 95 % vind ik wel hoog. Wat zijn de slagingspercentages bij de conventionele ingrepen (zoals heupoperatie etc)?

Wat betreft de kosten - het is helemaal afhankelijk van wat er allemaal gedaan moet worden bij je hond. Ook wij hebben zitten rekenen voor dat we de beslissing namen. De laatste 2 jaar hebben we per maand Euro 58,00 voor pijnstillers uitgegeven (= Euro 696,00 per jaar!!!). Daarmee haal je de pijn alleen voor een paar uur weg ...en je moet rekening houden met de bijwerkingen...
Verder gaven we glucosamine-preparaten die ook niet goedkoop waren.
Dat zijn allemaal kosten die nu wegvallen. Gezien wij de laatste 7 maanden zonder pijnstillers en andere preparaten prima konden leven, hebben we meer dan de helft van de behandeling nu al weer "terugverdiend"...
Misschien om je een idee te geven: Wij waren zo'n Euro 800,00 kwijt. Betekent: Er moesten de heupen, een aantal spondylosebruggen in de rug én de poten worden behandeld...
Wat ik al zei, het is helemaal afhankelijk van wat er aan de hand is met je hond. ::)
[/quote]

Als ik het zo lees, is 800 Euro dan niet duur in jullie situatie. Plus nog een keer dat jullie hond geen pijnstiller meer moet slikken. Een hele goede beslissing.
Heb de site van Schulze bezocht en het ziet er allemaal erg goed uit.
Laatst gewijzigd door casangio op zo 17 apr 2005, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Barfplaats wordt gesponsord door