Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door crutz
#2341866
Weet dat een van mijn pups toen hij (was een reu) 3 jaar of zo was een mnd of 4 met hoge koorts (41,5) heeft rondgelopen zonder dat ze t konden vinden, maar dat was op Curaçao & achteraf wrs een parasiet oid.
Door Ulrike
#2343071
Oh dat klinkt inderdaad niet lekker Danielle. Ik kom nog maar af en toe op barfplaats en lees het nu pas. Ik had zo gehoopt dat Mia gezond en wel bij iemand in een warme mand zou liggen nu. Vervelend zeg  :'(.
Door Lizzy
#2343075
danielle1980 schreef: waarvoor?
Die kan misschien voelen wat er mis is. Ze zakt niet voor niks door de poten, toch? (osteopaten kunnen vaak voelen waar blokkades zitten, ook in organen).
Door M.P
#2343651
heb nu ook pas een nestje liggen , heb geen spuit laten zetten na het werpen , ze had 39.4 temp.
was wel begonnen na de laatste pup met Caulophyllum thalictroides d4 , 2 dagen.
dan sabina d6 2 dagen.
ze had ondertussen 39.8 , temp ging op en af. en haar melkklieren waren enorm heet , bijna gloeiend vond ik.
homeopaat laten komen voor de zekerheid , heeft dan haar globaal middel gekregen( pulsatulla 6k) 2x.
temperatuur was nog een beetje gestegen en nu is het 39,1 a 2. moet ze nu nog temperaturen en wat in het oog houden.
heb ook het middel pyrogenium 6k gekregen voor moest het na 3 x pulsatilla niet echt helpen , maar ze is zeer goed op het moment.
pyrogenium zou een super middel moeten zijn , kende het zelf niet , heb het normaal gezien op het eerste zicht niet meer nodig.
ze zei dat ik het zeer goed had gedaan met het toedienen van caulophylium en sabina , zeer goede middelen , dat werkt echt alle vuiligheid naar buiten , en zorgt ook dat ze ook geen bloedvergiftiging gaat krijgen want dit is zeer dikwijls een probleem.
deze middelen worden ook zeer veel gebruikt in de varkens en runder kwekerijen zei ze , ze had dat bijna 7 jaar gedaan. 
de koorts van mijn teefje was niet zo hoog maar als ik niet had ingegrepen ..... zou het misschien wel niet zo goed gaan ,  het is nu nog afwachten.
anders moet je eens horen achter pyrogenium , ik heb een 6k liggen.
wie weet....
Door faya
#2350967
hoi danielle, zijn de pups inmiddels allemaal naar nieuwe eigenaar? Hoe is het met mia? Tijdje niets gelezen omdat mijn hond zelf bevallen is op 7 mei jl. en dus veel bezig geweest met andere dingen. Is het nu een verhaal met goede afloop? Niemand heeft je echter kunnen vertellen waarom of wat ze had?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door