Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2301932
ik heb gister nog keer calcium gespoten en ik moet zeggen dat ik niet meer temp heb gedaan dat doe ik vandaag, ze vind verschrikkelijk namelijk.
maar ze is echt stuk beter gewoon al in dr gedrag enz...ze gaat weer meer bij haar pups liggen en wandelen doet ze weer spelen.
en gister besloot ze me vader weer weg te jagen uit 'haar' huis :-X dus het gaat stuk beter :biggrin2: :P
Door Lizzy
#2302416
Angelique schreef: Hé jak zeg, dat gaat niet lekker :-\ Is er een echo van die bm gemaakt? was al gevraagd ::)
Oh sorry, zit ik weer dubbel te vragen?  :-[
Er is dus een echo gemaakt, dat is het ook niet... Sh*t, wat kan het zijn?
#2302433
Lizzy schreef: Oh sorry, zit ik weer dubbel te vragen?  :-[
Er is dus een echo gemaakt, dat is het ook niet... Sh*t, wat kan het zijn?
Nee, IK zat dubbel te vragen.

Echo is gemaakt dus?

@D. Heeft ze ook nog uitvloeiing?

Krijgt ze ook een ontstekinsremmer?

Ik zou nu even een bloedje laten trekken, groot beeld bepalen en een bloodcount.
Door Erna
#2302608
Daan, heb je een lamp boven je nest hangen? Als dat zo is, zet die dan ff uit en meet daarna nog eens de temp van moeders. Soms kan dat verschil uit maken in temp en krijg je met een lamp een vertekend beeld.

Wij kregen enkele weken geleden toen Roos ziek werd met koortsaanvallen de tip om haar te koelen met natte theedoeken. Nu had Roos een virus opgelopen en is het bij Mia nog niet bekend wat ze heeft maar het koelen hielp enorm goed. Onze da vertelde dat op de uni in Gent honden met koorts door een virus tegenwoordig standaard gekoeld worden op deze manier ipv allerlei middelen in te zetten.
#2302696
ok even proberen op alles...

nee de warmtelamp is inmiddels weg, maar is wel warm nog in de keuken waar ze dus ligt...
echo was niets te zien...
ze verliest soms idd nog wat uitvloeiing, want de kleed word nog vies, soms beetje bloed, ik geef geen utero meer alleen de eerste dagen gedaan...
is gewoon beetje helder bloed zo nu en dan...

uh ontstekings remmer ala bv een rymadyl? nee dat niet ivm de pups,  toch doen heb ik in huis, was advies van da, maar ik geef liefst minst mogelijk bende..
ze heeft ab en calcium op moment...

koelen heb ik idd 1 dag met handdoek gedaan, maar niet doorgegaan...

ze heb toch wat gegeten , maar vraag niet hoe  :-X en oogt wat fitter, maar die koorts daalt niet :-\
Door Lizzy
#2303031
Is het dan geen plan om even door te gaan met koelen?
He gatsie. Wat een ellende. Ja, ik heb echt ook geen idee wat er kan zijn. Had Essie niet ongeveer hetzelfde, met d'r eerste nestje?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door