Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door BAC
#2302683
Gelukkig eerste dag zit er weer op, nacht overleefd :biggrin2:
Gewoon met de dag kijken, je bent goed bezig. Het zal wel even flink zwaar worden (Helemaal als tie druk gaat worden) weet er alles van, doe het rustig aan want die tijd haal je nooit meer in.
Welke vislolie en glucosamine heb je gehaald als ik vragen mag?
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2302848
[quote="Senta"]
Gelukkig eerste dag zit er weer op, nacht overleefd :biggrin2:
Gewoon met de dag kijken, je bent goed bezig. Het zal wel even flink zwaar worden (Helemaal als tie druk gaat worden) weet er alles van, doe het rustig aan want die tijd haal je nooit meer in.
Welke vislolie en glucosamine heb je gehaald als ik vragen mag?
[/quote]

Glucosamine van Puur en visolie nu van NMNL omdat ze doils niet hadden. Die is er over 2 weken weer dus wel gelijk besteld en dan stap ik over op die.

Hij ligt nu heerlijk met een kong in de bench heel erg zijn best te doen om ontbijt te krijgen...Hij slaapt gelukkig nog veel overdag en we houden hem goed bezig. Vanavond gaat het druk verband eraf. Het vordeel is dat tie wat makkelijker kan liggen, maar ik hou mijn hart vast want dan kan hij natuurlijk ook weer makkelijker bewegen. Opletten dus  :naughty:
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2304440
Ik heb echt een voorbeeldige hond....Hij slaapt bijna de hele dag, ligt rustig aan de riem hier in huis en gaat keurig buiten zijn ding doen, en loopt dan gelijk weer terug naar de voordeur  8)

verband is er inmiddels af, de pleister ook en alles ziet er keurig uit.

Ik geniet nu nog maar van de rust hier in huis, want lang zal het niet meer duren denk ik  :D
Door Ramses1
#2304531
Je hebt echt een scheet van een hond Gonnie :)
Fijn dat het goed gaat, nu moet de tijd zijn werk doen.
Beterschap voor die kanjer!
Door nienk
#2304639
mooi dat het zo goed gaat en Bruut uit zichzelf rustig blijft. en wat een heerlijke foto in je onderschrift!!
Door labranwk
#2304683
heeel erg veel sterkte met de revalidatie, ik hoop dat hij alles goed te boven komt en alsnog een fijn hondenleven kan hebben  :-*
Gebruikersavatar
Door nova
#2308485
[quote="Gonnie"]
Glucosamine van Puur en visolie nu van NMNL omdat ze doils niet hadden. Die is er over 2 weken weer dus wel gelijk besteld en dan stap ik over op die.

Hij ligt nu heerlijk met een kong in de bench heel erg zijn best te doen om ontbijt te krijgen...Hij slaapt gelukkig nog veel overdag en we houden hem goed bezig. Vanavond gaat het druk verband eraf. Het vordeel is dat tie wat makkelijker kan liggen, maar ik hou mijn hart vast want dan kan hij natuurlijk ook weer makkelijker bewegen. Opletten dus  :naughty:
[/quote]

de doils is hier: http://www.advantixwinkel.nl/  7 euro/flesje goedkoper dan bij NML  :)
Zelf bestelde ik de Doils bij: http://www.newpharma.nl/apotheek/search-results/index.html?key1=doils scheelt zelfs nog meer.
Ze zijn snel met leveren  ;)

balen zeg, zo een jonge hond en dan die probs.
Ik duim voor een goed herstel en een pijnvrij leven  :) :)
Laatst gewijzigd door nova op zo 08 apr 2012, 02:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2308935
Het gaat gelukkig heel erg goed met hem.

We houden hem redelijk rustig en zijn gelukkig in de positie om 24 uur per dag bij hem te blijven. Wel krijgt hij dagelijks 1 kalmerings pil, want anders krijgt hij 's middags een wilde-aanval  :D.

Bij het opstaan nu loopt hij nog een paar passen mank maar hersteld al vrij snel. Zelf vindt hij dat alles weer mag....helaas voor hem zijn wij de baas hier  8)

We wachten maar gewoon af hoe het verder gaat  ;)
Door Ramses1
#2308939
Fijn te lezen dat het goed met Bruut gaat Gonnie!
Moeilijk hoor zo'n jonge speelse hond rustig houden, maar jullie doen het geweldig.
Keep up the good work!
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2315698
We redden het niet meer met 1 pil per dag. Hij denkt dat alles al oke is en dat meneer weer kan doen en laten wat hij wil......fout gedacht dus  ;)

Hij mank soms toch nog erg hoor en heeft echt zijn rust nog nodig. Dus nu maar de dosering wat verhoogd, maar het wordt steeds moeilijker om hem rustig te houden. Bruut heeft gelukkig wel door dat er geen volledige ronde meer wordt gelopen dus doet zijn behoeften nu binnen 2 minuten (en nu maar kijken of we dat zo kunnen houden).

Wel zielig hoor om hem zo te zien, hij is zo vreselijk enthousiast en wil met iedereen spelen, dus voel ik me soms heel erg de stiefmoeder uit Assepoester  :-\
Door jara
#2315701
Lees nu net dit verhaal van Bruut... Pff.. sterkte met dit alles. Ik vond een week lijnrust al een ramp toen Jara last van groeipijn had.
Door nienk
#2315991
aan de ene kant natuurlijk mooi dat hij zich al beter voelt en druk wilt doen enzo, maar aan de andere kant is dan natuurlijk niet zo handig met revalideren.

helpt het om wat gehoorzaamheids/clicker/hersenwerk oefeningen met hem te doen?

uiteindelijk is dit het beste voor hem, nu rust en goed herstellen, over tijdje weer fitte hond!!
Door BAC
#2317144
Hoi Gonn, jullie zijn dr nog niet zo te lezen, maar dat had ik ook niet verwacht. Dit kan nog wel een tijdje zo blijven. Hier duurder het ook ruim 4 maanden voordat ik het vertrouwen dr weer in had en ze niet meer mankte, en alles weer kon doen.

Ik heb alleen een hele andere revalidatie gehad, ik moest juist zoveel mogelijk lopen en doen met dr. (Wel een wandelschema maar met een week liepen we al 10-15 minuten, en zo elke dag een minuut dr bij.
En een bench was een absolute nono.
Het verschilt ook zo per orthopeed!

Ik ben benieuwd, hoop dat je kanjer snel weer de oude is.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2318129
We gaan de goede kant op hoor. Bench is inmiddels weer opgeruimd want meneer ging er toch nooit in. Alleen als hij zijn kong kreeg, dan ging hij de bench in.

Sinds eergister lopen we weer een rondje met hem, en hij kan zijn geluk niet op....

Nog 2 weekjes en dan ga ik beginnen met fietsen met hem.

Ik ga nu (net als met mijn kids) op mijn gevoel af. Niets overhaast, maar gedegen opbouw. Dan komt alles op zijn pootjes terecht (letterlijk en figuurlijk)  ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door