Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2377061
Dank je!

Ja ben er ook heeeeeeeeeel blij mee.

Ze is alleen ook incontinent (was al zo maar valt wel steeds meer op) urine is nu ook onderzocht en was prima op wat kristallen na maar die komen door haar medicijnen voor LM (de allopurinol die heb ik wel verminderd naar normaal 400 mg ipv 600)

DA zegt met osteopathie goeie resultaten te hebben bij incontinentie dus ik denk dat we dat eerst maar gaan proberen voordat we daar weer medicijnen voor moeten gaan geven (ben al wel begonnen met druppels en tabletten, die hier op het forum genoemd worden, wie weet)
#2378099
Ramses1 schreef: Ik zie nog twee uitslagen in het rood? Dat is toch nog verhoogd dan?
Verder ziet het er netjes uit.
Heel blij dat het goed gaat!
Klopt maar die verschuiving mag geen naam hebben (1 is te laag de ander iets te hoog) zelfs Erwin was blij verrast me deze uitslag.
Urea is ook verhoogd maar dat lijkt meer op een momentopname waarbij ze net te weinig gedronken had (misschien ook te maken met het laten lopen van haar plas, dat is best veel op een dag, zaterdag beginnen we met de osteopathie, hopelijk werkt dat bij haar, anders toch aan de pillen....)

Alles wat met de vorig uitslag niet goed was is het nu wel en dat betekend dat de behandeling wel heel goed is aangeslagen, hopelijk blijft het nog heeeeeeeeeeel veel jaar zo goed gaan. 
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door