Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#290291
als het lukt ga ik morgen naar de da toe met minx.
ik bel morgenaochtend voor een afspraak, aangezien we toch mestonderzoek willen laten doen.
hopen we dat we gelijk met minx kunnen komen.
ik wil dan even overleggen, maar zo en zo een allergietest laten doen.
wat ik precies aan dat bloed kwijlen ga doen weet ik niet, misschien een foto of een onderzoek of he tinwendig iets is.
ik heb gelezen via google dat uit de bek stinken(wat ze dus ook doet)op darmproblemen kan duiden dus even kijken. :-\

met minx dr voeten gaat t nu het warmer word weer heel slecht.
ik denk erover om schoentjes te kopen, ik heb op gegoogled.
heeft iemand toevallig ervaring met schoenen, negatieve of positieve?
ik wil zo en zo schoenen die waterbestendig zijn.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 29 mar 2005, 02:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#290324
danielle1980 schreef: als het lukt ga ik morgen naar de da toe met minx.
ik bel morgenaochtend voor een afspraak, aangezien we toch mestonderzoek willen laten doen.
hopen we dat we gelijk met minx kunnen komen.
ik wil dan even overleggen, maar zo en zo een allergietest laten doen.
wat ik precies aan dat bloed kwijlen ga doen weet ik niet, misschien een foto of een onderzoek of he tinwendig iets is.
ik heb gelezen via google dat uit de bek stinken(wat ze dus ook doet)op darmproblemen kan duiden dus even kijken. :-\

met minx dr voeten gaat t nu het warmer word weer heel slecht.
ik denk erover om schoentjes te kopen, ik heb op gegoogled.
heeft iemand toevallig ervaring met schoenen, negatieve of positieve?
ik wil zo en zo schoenen die waterbestendig zijn.
Ja, ik heb ervaring met schoentjes in de winter, gaat prima maar ik denk als je ze nu, terwijl de temperatuur warmer wordt gaat omdoen, dat de huid op bepaalde plaatsen kan gaan verhitten. En dan krijg je weer rauwe plekken. Ook kunnen door de warmte de kussentje hartstikke zacht worden en dat is ook niet goed. Dus ik zou dat in de lente en zomer niet doen. Ik doe ze om als ze een kussentje erg hebben beschadigd of in de winter als er heel veel is gestrooid. In de zomer doe ik het nooit of de beschadiging zou heel erg moeten zijn. Ik heb het vorig jaar in de lente gedaan bij een poot omdat ze het kussentje stuk had gelikt maar na een paar dagen kreeg ze bovenop d'r teen een verhitte plek vanwege de warmte die tijdens het dragen van het schoentje is ontstaan, waar ze dan weer aan ging zitten likken, dus dan kon ik daar weer mee aan de gang.
Laatst gewijzigd door casangio op di 29 mar 2005, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
#290335
CaSanGio schreef: Ja, ik heb ervaring met schoentjes in de winter, gaat prima maar ik denk als je ze nu, terwijl de temperatuur warmer wordt gaat omdoen, dat de huid op bepaalde plaatsen kan gaan verhitten. En dan krijg je weer rauwe plekken. Ook kunnen door de warmte de kussentje hartstikke zacht worden en dat is ook niet goed. Dus ik zou dat in de lente en zomer niet doen. Ik doe ze om als ze een kussentje erg hebben beschadigd of in de winter als er heel veel is gestrooid. In de zomer doe ik het nooit of de beschadiging zou heel erg moeten zijn. Ik heb het vorig jaar in de lente gedaan bij een poot omdat ze het kussentje stuk had gelikt maar na een paar dagen kreeg ze bovenop d'r teen een verhitte plek vanwege de warmte die tijdens het dragen van het schoentje is ontstaan, waar ze dan weer aan ging zitten likken, dus dan kon ik daar weer mee aan de gang.
o :(
minx dr pootjes zijn in de zomer altijd het ergst :(
dus wilde ze dan ook gebruiken. :-\
#290850
danielle1980 schreef: o :(
minx dr pootjes zijn in de zomer altijd het ergst :(
dus wilde ze dan ook gebruiken. :-\
Tja, als de temperatuur hoger is dan heb je toch grote kans dat die pootjes nog erger worden want honden zweten niet alleen via hun tong maar ook via hun kussentjes dus dat wordt dan vochtig en als ze in in schoentjes zitten dan kan de ellende nog groter worden. Ik zou ze niet gebruiken in de lente of zomer want ik denk dat je dan in een vicueuze cirkel terecht komt.
Laatst gewijzigd door casangio op wo 30 mar 2005, 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
#294119
nee loopsheid kon gewoon niet zoals ik al zei ik heb gezien dat t uit dr mond kwam, meerdere keren en nog steeds helaas :(
en een ontsteking is het ook niet, verschillende mensen hebben nu gekeken en er is niets te vinden, het ziet er heel goed uit.

daarom wil ik dr nog zeker laten onderzoeken op meer dingen, maar dat moet nog even wachten nu met die giardia en dr loopsheid.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door