Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K&D
#2295900
Bij onze Nouschka is op 13 jarige leeftijd ook een hele melklijst weggehaald. Is prima gegaan en ze heeft met pijnstillers er weinig last van gehad. Het genas heel snel en ze is 14,5 jaar geworden. Toen begaf haar rikketik het.
Sterkte voor straks.
Door Martine-Tom
#2297568
Sterkte!

Ik heb het alleen bij knagers gehad, 1 nijn en 1 caaf, beiden zijn niet behandeld voor de kanker en hebben het jaren gehad.
Nijn is uiteindelijk overleden aan ouderdom en een hittegolf op 8 jarige leeftijd, caaf heeft een hartstilstand gehad, ook jaren na de diagnose, die is 10 geworden.
Door Nathascha
#2297851
Dank jullie voor de duimen! Die hadden we heel hard nodig vandaag! Ging namelijk helemaal niet zoals het eigelijk zou moeten.

Net terug uit de dierenkliniek. Likozi haar longen waren schoon op der longen waren mooi schoon. Onder een roesje gebracht, ze is lekker gaan slapen waar ik bij was. Toen ze naar de operatie tafel ging ben ik even naar huis gegaan.

Na 1,5 uur terug naar de kliniek. Likozi was nog niet klaar, waren aant hechten. Maar omdat ik erbij wilde zijn als ze weer wakker zou worden, was ik er alvast. De ope...ratie is stabiel en heel goed verlopen.

Het wakker worden leek ook goed te gaan, haar empratuur was alleen erg laag met 35 graden. Toen hij ging zakken naar 34 graden, vond ik het helemaal niet leuk meer. Warmtelamp erbij, nog meer dekens erbij.

Ze werd duidelijk weer warmer en sprong toen in 1 keer zonder aanleiding omhoog. Raakte gelijk in paniek want ze stikte van de pijn. Zag ook dat haar wond ging bloeden. Bleek later dat er door de sprong die ze maakte een adertje was geknapt. Wonddrukverband en wachten maar.

Haar temp. wilde niet verder stijgen als 36 graden. Toen NOG een warmte lamp erbij. ondertussen zorgde ik ervoor dat ikzelf ook mijn warmte aan haar gaf en hehe eindelijk ging haar temp omhoog.

Ze werd tieriger. Ging staan en af en toe verliggen. En eindelijk om 4 uur kregen we te horen dat we na verwisselen van drukverband naar huis mochten.

Heb met likozi vanaf 11 uur daar samen gezeten. Dus was wel blij! Nu zijn we lekker thuis. Met Koos gaat het naar omstandigheden goed. De hele melklijst word opgestuurd incl haar lympfeklieren. Haar baarmoeder is er ook in het geheel uit, zag er mooi uit. Weet alleen niet of ze die ook zouden opsturen. Moet ik nog even navragen. Ben een beetje duf nu.

Nu duimen voor een goede uitslag!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door