Fijn dat het de goede kant op gaat
Lizzy schreef: ↑vr 18 jun 2021, 16:24
Hier schuilt 'm gelijk de truc . Wij hebben een best wel heul dure PVC vloer genomen waar wij eigenlijk de rest van ons leven mee willen doen. En de fabrikant zegt dat het een no no is dus ik durf het eigenlijk niet aan. Ben zo bang dat er iets mis gaat. Garantie ook gelijk pleite, denk ik. Wel jammer hoor, want nu dweil ik de vloer iedere dag (op de knietjes want dat gaat toch beter dan welke mop dan ook) maar ik weet gewoon dat het eigenlijk zonde is van m'n werk. Giardia cysten gaan daar niet van dood
De cysten gaan er niet van dood, maar als je op je knietjes dweilt dan dweil je ze wel gedeeltelijk op, neem ik aan? Dus dan worden het er minder en is het niet voor niets.
Maar jammer dat je pvc niet mag stomen... Wel goed om te weten want het lijkt zo ideaal.. Als wij zover zijn dan ga ik dus toch maar gewoon voor tegels.
Zou UV licht het pvc ook niet afbreken?
Ik heb ook naar die toe grips gekeken voor Xindy, maar ik denk niet dat ze er veel aan hebben.. Ik denk dat de zijkant van de nagels niet veel grip geven?
Nou ja, hier liggen dus ook kleden tegen het uitglijden. Niet ideaal qua schoonmaken of bijzonder mooi, maar het werkt.
Als je de toe grips gaat proberen ben ik wel benieuwd naar de ervaring
Wat balen dat Fritzi toch een schoentje nodig heeft voor haar teen..
Maar hopelijk gaat dat haar ontzettend helpen