Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1918123
[quote="*Dorothea*"]
Fijn zeg dat er vooruitgang is!  :) :) :)
Ik zou toch een briefje schrijven hoor aan Krooshof, dat je de nazorg uien vindt. Jij hebt er niks meer aan, maar hopelijk doet zij er wat mee.
[/quote]

Ja, ga ik ook doen. Ik heb er zelf niks aan maar de honden/baasjes die na mij komen misschien wel.
#1918299
Wat ontzettend fijn dat je ineens weer vooruitgang ziet.
En balen (=een understatement) dat de nazorg, brief e.d. zo slecht is.
Heb hier een brief gekregen voor Femke die morgen onder het mes moet, maar overal wordt ze zelfs bij naam genoemd.
Komt wel erg prettig over vind ik.
#1918449
[quote="Riek"]
Wat ontzettend fijn dat je ineens weer vooruitgang ziet.
En balen (=een understatement) dat de nazorg, brief e.d. zo slecht is.
Heb hier een brief gekregen voor Femke die morgen onder het mes moet, maar overal wordt ze zelfs bij naam genoemd.
Komt wel erg prettig over vind ik.
[/quote]

Dat werd Linga ook...... :-\. Het was een bijna persoonlijke brief. Met een standaard verhaaltje, waar Linga dus totaal niet aan voldoet, aan dat profiel.
#1918452
[quote="Lizzy"]
Ja, ik krijg van meerdere kanten te horen hoor, dat het heel normaal is dat dit zo lang duurt. Vooral omdat het kruisbanden + meniscus is. Ik had daar door de brief van de kliniek gewoon niet op gerekend. Ik liet 'm aan Marije lezen van de week en zij maakt uit de brief hetzelfde op als ik dus daar ligt het niet aan, het is gewoon een slechte beschrijving/bijsluiter!

De laatste dagen merk ik een forse vooruitgang. Ineens weer. Ik ga dus door met de dagelijkse oefeningen en de fysiotherapie. Ik zal aan haar van de week vragen wat ze van aqua-training vindt, of dat een idee is voor Linga.
[/quote]

Fijn dat je toch weer een flinke vooruitgang ziet. :-*
#1922822
Gisteren weer met Linga naar fysio geweest. En ze was zeer tevreden. De spieren in Linga's poot en bil sterken al heel erg goed aan, de knie is veel stabieler en knakt bijna niet meer en Linga's rug is behoorlijk ontspannen (die was knal-hard van het ontzien van die ene poot). Over 1 a 2 weken mag ik Linga heel voorzichtig (als er geen andere honden bij zijn) even los laten lopen. En dan moeten we dat voorzichtig verder uitbouwen. Ik ben zelf ook erg blij met de vooruitgang die ze boekt! En ik ben heel blij dat ik haar binnenkort even los mag gaan laten want ze is als een jong paard dat de benen wil strekken.

Overigens vindt de fysio de snelheid van herstellen bij Linga heel normaal na zulk zwaar trauma. Aangezien Linga's poot en buik echt zwart was van de klap, zijn er zoveel spieren gekneusd en gescheurd geweest dat het niet meer dan normaal is dat ze hersteld zoals ze hersteld.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door