Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door De Geijsjes
#962814
:o :'( Oh oh ik lees het nu pas ... wat super dat Tor bij DA in open ruimte mocht liggen! Wat een lieve DA heb jij ! Ik ga duimen dat hij opknapt!  :-*
Door 202Spots
#962905
ulla schreef: Er gaat weer een kaarsje voor jullie aan.
Ohhww dat vind ik lief van je!!  :-*
En alle andere goeie wensen zijn ook dankbaar doorgegeven ;)
Hij krijgt om de paar uur kleine beetjes tegelijk eten en drinken,
en alles is er in gebleven dus we gaan de goeie kant op!

EN onze DA is echt 'n schat hoor! We zijn heel blij dat we 'm hebben.
Enige nadeel is dat ze in de clinic geen afspraken maken, first come...first served. :-\
Er zijn 5 DA's in de praktijk, en meestal 3 of 4 aanwezig, maar Dr.Bil is "ons" DA en daarom wacht ik altijd totdat hij ons kan helpen, er zijn vaak andere patienten die OOK alleen maar hem willen zien,en mensen die dan later dan ons naar binnen gaan worden dan ook eerder door een van de andere artsen geholpen.
Hij is de enige DA daar die ook alle operaties doet,en krijgt vaak patienten van andere DA's naar hem gestuurd voor operaties.
Hij is ook de DA van de meeste K9cops in de hele omgeving,dus heeft 't daar OOK druk mee.
Maar Dr.Bill kent mij en mijn spots en we vinden hem het beste en de liefste, dus dan maar wachten tot het ons beurt is...maar het fijne is,dat het dan niet uitmaakt of 't 10 min of 'n uur gaat duren, hij maakt/neemt altijd alle tijd!
Door Elise
#962908
Jeetje Dory ook ik lees het nu pas! Ook hier gaan we duimen voor Tor, dat hij goed opknapt :-*
Door 202Spots
#964741
Gaat gelukkig 'n stuk beter met Tor! :thumbsupup:
Duimen en alle wensen hebben weer geholpen,THANKS!
Nu nog even verder met de gekookte kip/rijst, met nu ook wat groentemix en roer ei erbij,
en volgende week misschien weer de...raw proberen..
Gebruikersavatar
Door Hitam
#964921
Ik lees dit nu allemaal pas. Wat een schrik weer met Torretje. Maar gelukkig knapt hij goed op. Ik duim dat hij verder weer goed opknapt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door