Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#962215
We zijn nu net weer thuis.. 8)
Vannacht was gelukkig alles vrij goed gegaan, Tor heeft zelfs de verband om z'n poot met rust gelaten zonder dat de lampekap ingeschakeld was, en omdat ie nou toch de IV naald nog had, besloot de DA om dan toch maar 'n extra liter vocht te geven, dus ik moest 'm weer effies daar laten en was in die tijd 'n paar boodchappen wezen doen.
En na 1.5 uur kon ik hem dan echt mee naar huis nemen.
Inplaats van dat ie in de kennel was gedaan (en in bench zit),hadden ze hem in de "werkruimte"  neergezet
zodat ie iedereen om zich heen zag lopen en niet achter tralies hoefde te zitten,
DA vond dat ie in de kennel anders beetje meer nervous was, en zo ging het veel beter want nu was ie niet zo aan 't bibberen omdat ie elke keer aandacht kreeg waneer er weer iemand langs kwam.
dus dat vond ik ook wel weer erg lief van Dr.Bill.
Hij was heel tevreden over hoe Tor vandaag was,(en zag ook aan mij dat IK ook beter voelde dan gisteren)
maar hij vind het toch beter om nog tot vanavond te wachten voordat ik Tor eten gaat geven.
Ik kan wel 'n lepeltje met de meds geven en dan vanaf vanavond weer kleine maaltijden.
Nou dat moet te doen zijn denk ik, ik ben allang blij dat 't weer de goeie kant op gaat!
Dus nogmaals Thanks voor alle duimen draaien,knuffels en goeie gedachtes, ik weet zeker dat het heeft geholpen!! :-*
Door Truus
#962239
Ach jee arme Tor. Je hebt weer behoorlijk wat achter de rug Dory..pffff wat een schrik.
Beterschap voor Tor :-*
Gebruikersavatar
Door Dian
#962241
Wat fijn dat het toch weer iets beter lijkt te gaan. Beterschap en een dikke knuffel vanuit hier voor jullie beiden :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#962250
Wat fijn dat Tor weer zo goed opknapt zeg. :-*
Ik blijf nog even doorduimen voor hem dat het als hij weer wat eten gaat krijgen goed blijft gaan.
Dikke bernerknuffel voor jullie.

Wel lief van de da dat hij niet in de kennel hoefde. :-*
Wekt dit soort da bezoekjes ook een seizure op of heeft hij daar geen last van?
Door 202Spots
#962293
Bernie schreef: Wel lief van de da dat hij niet in de kennel hoefde. :-*
Wekt dit soort da bezoekjes ook een seizure op of heeft hij daar geen last van?
Ja,het is idd meerdere malen gebeurd dat ie 'n seizure kreeg nadat we bij de DA waren geweest.
Het gaat nu wat beter omdat ik niet meer in de wachtruimte met hem ga zitten totdat we aan de beurt zijn,
maar lekker buiten blijven wachten.

Er is 'n andere patient die al gelijk 'n seizure krijgt  zo gauw als ie binnen komt, en  Dr.Bill behandeld daarom de hond dan gewoon buiten op de parkeerplaats.
En als het echt nodig was geweest dan had Dr.Bill voor Tor ook naar buiten gekomen om 'm te onderzoeken of te behandelen.
Maar het blijkt ook al wat te helpen als we maar niet binnen zitten te wachten.
Daarom had ie Tor vandaag ook in de open behandel ruimte gezet,
want hij kon duidelijk merken dat het daar veel minder stress voor 'm was.

Na de laatste seizure van vrijdag,is ie gelukkig rustig gebleven,en hij ligt nu lekker te knorren
en verder  geen stress vandaag!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#962463
Ach, ik lees dit nu pas. Fijn dat het weer beter gaat met Tor. Alsnog beterschap voor de patiënt!
En wat een super dierenarts hebben jullie!  :)
Door nikèdog2000
#962467
ach dorry ik lees dit ook nu pas
wat hebben ze toch gauw wat hè onze schatten
ik hoop dat tor weer snel opknapt
en jij ook sterkte
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#962494
202spots schreef: Ja,het is idd meerdere malen gebeurd dat ie 'n seizure kreeg nadat we bij de DA waren geweest.
Het gaat nu wat beter omdat ik niet meer in de wachtruimte met hem ga zitten totdat we aan de beurt zijn,
maar lekker buiten blijven wachten.

Er is 'n andere patient die al gelijk 'n seizure krijgt  zo gauw als ie binnen komt, en  Dr.Bill behandeld daarom de hond dan gewoon buiten op de parkeerplaats.
En als het echt nodig was geweest dan had Dr.Bill voor Tor ook naar buiten gekomen om 'm te onderzoeken of te behandelen.
Maar het blijkt ook al wat te helpen als we maar niet binnen zitten te wachten.
Daarom had ie Tor vandaag ook in de open behandel ruimte gezet,
want hij kon duidelijk merken dat het daar veel minder stress voor 'm was.


Na de laatste seizure van vrijdag,is ie gelukkig rustig gebleven,en hij ligt nu lekker te knorren
en verder  geen stress vandaag!
Fijn zo'n da die een beetje meedenkt! :)

Gelukkig is Tor rustig gebleven. :-*
Door roefus
#962496
In ieder geval fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met Tor  :-*
Door Mister T
#962754
jeetje Dory,ik lees dit nu pas,wat n schrik weer met Tor!!maar ben blij te lezen dat t allemaal weer wat beter gaat en wat n fijne DA heb je daar zeg!!dat zijn wel prettige dingen op zo'n moment  ;) knuffel voor Tor!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door