Vandaag naar de dierenarts geweest.
Lothar was nogal bang toen duidelijk werd dat de DA iets met zijn koppie wilde.
Ik zette hem op tafel en begint hij toch te spartelen!
Ik hem er maar weer afgetild (niet zo slim)
De dierenarts probeerde hem heel vriendelijk te lokken en hem te laten zitten zodat hij zijn ogen kon bekijken, Lothar werd steeds banger, en de DA wist waarschijnlijk ook nog van de vorige keer dat hij naar hem hapte, want hij was errug voorzichtig met hem.
Op een gegeven moment kreeg ik er ook de zenuwen van waarop Lothar natuurlijk nog zenuwachtiger en banger werd. Paar keer happen ook nog.
Actie Linda! Dacht ik bij mezelf en zei kom, we zetten hem op tafel en ik zal hem wel even toespreken ???
Assistente hield zijn achterpoten vast en ik de rest en Lothar maar wild spartelen, Nou is het afgelopen zei ik, blijf! En......zo mak als een lammetje!
Hij heeft dus aan ieder oog een verschillende afwijking: links is er iets met zijn traanbuis en rechts een naar binnen gekruld onderste ooglid, oogbollen waren niet beschadigd. Leuk die gekleurde vloeistof
Dinsdag wordt hij geopereerd en gaat hij kijken of er ook nog kleine haartjes zitten en die haalt hij dan ook meteen weg. De traanbuis gaat hij doorspuiten maar hij wist niet of het zou helpen omdat hij er al langer last van heeft.