Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#2388221
Gelukkig goed nieuws! Wat lijkt me dat erg als je zo lang in spanning moet zitten, verschrikkelijk. Ik had vandaag binnen een half uur uitslag of het een tumor was of niet!
Door Fido
#2390101
charmed schreef: Gelukkig goed nieuws! Wat lijkt me dat erg als je zo lang in spanning moet zitten, verschrikkelijk. Ik had vandaag binnen een half uur uitslag of het een tumor was of niet!
..? Gaat toch naar pathologie? Een da kan wel een aardige richtlijn vertellen en zelf onderzoeken maar voor de zekerheid pathologisch laten onderzoeken. Zeker als we het over wel of niet kanker hebben en niet over een verkoudheidje.

Gefeliciteerd Dory.
Ik heb je topic gelezen en wat een spanning weer :-\ gelukkig blijkt het mee te vallen. En ja soms..... Is een da weg en loopt het allemaal niet zo vlotjes als iedereen wil. Heel vervelend natuurlijk maar ook heel menselijk  ;)
Door 202Spots
#2390104
De tissue wat er uit was gehaald,was dezelfde dag (dinsdag)naar Utah gestuurd voor biopsy.
En de eerste report was donderdags terug dat het 'n lympnode was.
Omdat ie zelf dacht dat 't meer op  thyroid cancer leek, wilde hij zeker weten wat 't was,
en heeft vrijdag's gebeld en om 'n re-check gevraagd.
De re-check report /uitslag zou vermoedelijk maandag worden gegeven...maar dat werd woensdag...
en toen begon de heen en weer gebel om elkaar telefonies te vertellen wat er precies was.
Toen Dr. Bill dan van donderdag tot zondag avond in San Fransico was, konden ze elkaar ook niet bereiken, en eindelijk was het maandag
toen er de gesprek tussen de pathologist en Dr.Bill kwam, en toen werd het half 9 s'avonds voordat ik van Dr.Bill hoorde dat de uitslag dus 'n very infected lymph-node was.
Ja achteraf kan ik begrijpen hoe het allemaal is gegaan,maar de staff had me ook kunnen vertellen wat er aan de hand was inplaats van excuses en verhaaltjes maken..
En daar was ik niet blij om..
Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen..

Toen ik de AB ging halen hoorde ik dat Dr.Bill z'n Moeder stervende  in 't ziekenhuis was...toen voelde ik ook wel beetje rot dat ik niet zo aardig tegen 'm was geweest
en dat hij waarschijnlijk ook met z'n Moeder bezig was ...
Ja Fido je hebt gelijk....De DA's zijn OOK mensen, en wij zijn vaak zo met onze dieren bezig dat we er niet zo bij stil staan dat elke DA niet alleen aan onze dieren denkt,
maar ook nog is aan ons, the eigenaar uitleg moet geven en gerust moet stellen,terwijl ze OOK nog 'n eigen leven en family hebben waar ze aan denken..
En ik zal proberen om daar in de toekomst ook meer begrip voor te hebben.. :-[
Door Fido
#2390105
202Spots schreef: De tissue wat er uit was gehaald,was dezelfde dag (dinsdag)naar Utah gestuurd voor biopsy.
En de eerste report was donderdags terug dat het 'n lympnode was.
Omdat ie zelf dacht dat 't meer op  thyroid cancer leek, wilde hij zeker weten wat 't was,
en heeft vrijdag's gebeld en om 'n re-check gevraagd.
De re-check report /uitslag zou vermoedelijk maandag worden gegeven...maar dat werd woensdag...
en toen begon de heen en weer gebel om elkaar telefonies te vertellen wat er precies was.
Toen Dr. Bill dan van donderdag tot zondag avond in San Fransico was, konden ze elkaar ook niet bereiken, en eindelijk was het maandag
toen er de gesprek tussen de pathologist en Dr.Bill kwam, en toen werd het half 9 s'avonds voordat ik van Dr.Bill hoorde dat de uitslag dus 'n very infected lymph-node was.
Ja achteraf kan ik begrijpen hoe het allemaal is gegaan,maar de staff had me ook kunnen vertellen wat er aan de hand was inplaats van excuses en verhaaltjes maken..
En daar was ik niet blij om..
Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen..

Toen ik de AB ging halen hoorde ik dat Dr.Bill z'n Moeder stervende  in 't ziekenhuis was...toen voelde ik ook wel beetje rot dat ik niet zo aardig tegen 'm was geweest
en dat hij waarschijnlijk ook met z'n Moeder bezig was ...
Ja Fido je hebt gelijk....De DA's zijn OOK mensen, en wij zijn vaak zo met onze dieren bezig dat we er niet zo bij stil staan dat elke DA niet alleen aan onze dieren denkt,
maar ook nog is aan ons, the eigenaar uitleg moet geven en gerust moet stellen,terwijl ze OOK nog 'n eigen leven en family hebben waar ze aan denken..
En ik zal proberen om daar in de toekomst ook meer begrip voor te hebben.. :-[
Wat lief van je dat je dit nu ook neerschrijft  :-*
Ik begrijp heel goed dat een eigenaar voor zijn geliefde dier gaat en dat er even geen ruimte is voor een breder perspectief. En er zijn ook best situaties in praktijken die wel anders mogen gaan maar bij jou lees ik lof en vertrouwen over je da dus moest er gewoon iets zijn waar niemand bewust " slecht" heeft willen doen.

Ik maak de andere kant mee, kijk ook van de andere kant ;), ook wij hebben een privé en familie en dan is het enorm zuur dat een klant die je altijd met volle inzet en liefde voor het vak hebt geholpen, je gaat bellen op je mobiel omdat de praktijk gesloten is en men niet naar de vervangend da wil gaan, en dan zeer boos wordt omdat je niet kan komen opdraven.  :-\
Of een paar jaar terug, Erwin had flinke griep en lag doodziek in bed, hij had zelfs zijn mobiel aan mij afgestaan. Ik dus bellen om afspraken te verzetten, gelukkig veel begrip maar er waren ook een paar klanten die helemaal over de rooie gingen, in hun paniek, om het belang van hun dier. Er restte mij niets anders dan te zeggen " sorry Erwin is ook maar een mens wat ziek kan worden, het spijt mij dat dokters ook ziek kunnen worden".
Dat doet best wel pijn maar ik kan er ook boos om worden  >:( waar is het respect voor ons privé en gezondheid? Da zijn al zo'n openbaar bezit  :D altijd waar wij komen gaat het op een gegeven moment over een dier van iemand die dit of dat heeft en wat wij daarvan vinden.
Nooit zeggen dat je da bent maar koerier van postpakketten  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door