Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#365496
[quote="yvonne1961"]
Ben wat aan het neuzen (grappig deze term in dit verband) in de oude berichten en kom iets tegen waar toevallig twee van mijn drie hondjes ook last van hebben!
Morgen is het zondag, maar maandag ga ik gelijk de geadviseerde spullen halen en proberen of mijn hondjes ook mooie neusjes kunnen krijgen :D
[/quote]


Ha LOL, dit is wel een heel oud topic. Moet je zien wat een partij "gasten". Turbulente tijd geweest zeker ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#365497
[quote="Angelique"]
Ha LOL, dit is wel een heel oud topic. Moet je zien wat een partij "gasten". Turbulente tijd geweest zeker ;D
[/quote]

Volgens mij kunnen we er inmiddels wel 'stam' voor zetten. ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#365498
Sonja schreef: Volgens mij kunnen we er inmiddels wel 'stam' voor zetten. ::)
Scherruuuppp ;D
Door Truus
#365503
Sonja schreef: Volgens mij kunnen we er inmiddels wel 'stam' voor zetten. ::)
;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#365504
Angelique schreef: Scherruuuppp ;D
Ik ben wakker. Ik weet ook niet hoe het kan, want ik heb de hele dag al slaap, maar sinds ik een uurtje geleden me naar buiten heb gesleept om die loopse muts uit te laten (met het plan om daarna direct m'n mandje op te zoeken) ben ik klaarwakker. :-\
Door romila
#365505
Tis wel een interessante topic, vinnik!
Is het bij iemand ook wel eens opgevallen dat toen er van brokken overgegaan werd op vlees de neus verkleurde en later weer terug naar zwart ging?
Bij mijn 2 oudste boxers werden de neuzen een tijdje bruinig en na verloop van tijd weer zwart.....
Tover dikneuzen dus!! ;D ;D ;D
Door avalon
#365506
nou hier zijn de neuzen nog steeds roze en bruin, en dat terwijl ze als pup beide een diep zwarte neus hadden, die zal wel nooit meer terrug komen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#365507
Allemaal diepzwarte neuzen hier, behalve die van mezelf dan, die is meer dieprood :-[.
Laatst gewijzigd door Sonja op za 06 aug 2005, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jojo
#365542
:D Ah! wat weer een supertips die ik hier lees! Ik ga dus maandag ook maar even shoppen voor aloe gel en vit e capsules ;D Hier loopt nl. nog zo'n ruige neus, al brokkelt hij nog net niet af, hij is aardig geklooft zeg maar. Wel zo zwart als roet 8)
Eens kijken of we er een mooie zachte neus van kunnen maken, het is nu net een heeeeel grof korrelig schuurblokje :o
Door romila
#365545
avalon schreef: nou hier zijn de neuzen nog steeds roze en bruin, en dat terwijl ze als pup beide een diep zwarte neus hadden, die zal wel nooit meer terrug komen.
en dat is sinds ze op vlees over zijn gegaan?
Door romila
#365546
Sonja schreef: Allemaal diepzwarte neuzen hier, behalve die van mezelf dan, die is meer dieprood :-[.
Van nature offeh....? ::)
Door Jojo
#365547
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het nu ook heeft geholpen bij de hond van sylvia en of het effect blijvend was, we zijn inmiddels al weer 2 jaar verder ;D
Door romila
#365548
Jojo schreef: Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het nu ook heeft geholpen bij de hond van sylvia en of het effect blijvend was, we zijn inmiddels al weer 2 jaar verder ;D
Je kan kijken of haar email nog werkt!
Door Jojo
#365549
romila schreef: Je kan kijken of haar email nog werkt!
Was het niet de sylvia dan die nu een plaatje met 3 cocker spaniels onder haar berichten heeft?!!? Dat dacht ik nl omdat ze het toen ook over een cocker had ???
Gebruikersavatar
Door Nitus
#365645
Jojo schreef: Was het niet de sylvia dan die nu een plaatje met 3 cocker spaniels onder haar berichten heeft?!!? Dat dacht ik nl omdat ze het toen ook over een cocker had ???
Ja dat is die Sylvia ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door