Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lberghoef
#3470925
Duffy gebruikt op het moment prednison en die begint te werken.... ze heeft net een pak koekjes op inclusief een stuk verpakking.
De buitenverpakking maak ik me niet zo druk om maar ik mis ook een stuk van het harde plastic bakje waar de koekjes (pims) inzaten.
Geen idee dus of ze dit stuk in z'n geheel op heeft of in stukjes heeft gebeten.
Ik heb helaas geen ontbijtkoek in huis of wattenbollen en supermarkten zijn hier al dicht....hoeveel zorgen moet ik me maken?
Door JessiDogs
#3470934
Als je je zorgen maakt of als ze zich anders gedraagt, bel dan de dierenarts...

wel vervelend dat Duffy een stukje plastic heeft opgegeten. Als het klein is, kan het waarschijnlijk gewoon passeren. Houd haar wel goed in de gaten.

Probeer haar verder nog wat water te geven om te helpen bij het doorspoelen van haar systeem? Hopelijk gaat alles snel goed...
Door Lizzy
#3470935
lberghoef schreef: za 27 apr 2024, 20:51 Duffy gebruikt op het moment prednison en die begint te werken.... ze heeft net een pak koekjes op inclusief een stuk verpakking.
De buitenverpakking maak ik me niet zo druk om maar ik mis ook een stuk van het harde plastic bakje waar de koekjes (pims) inzaten.
Geen idee dus of ze dit stuk in z'n geheel op heeft of in stukjes heeft gebeten.
Ik heb helaas geen ontbijtkoek in huis of wattenbollen en supermarkten zijn hier al dicht....hoeveel zorgen moet ik me maken?
Eerlijk gezegd geen idee. Ik heb totaal geen beeld bij of dit erg hard plastic is.... Eventueel laten overgeven met een prik van de dierenarts?
Door lberghoef
#3470936
Vooralsnog voelt duffy zich prima, wil alleen nog maar meer eten en drinkt dankzij de prednison ruim voldoende.
Ik wacht morgen maar even af nu en dat wordt poeproeren... ::)
Door lberghoef
#3471087
Nou ik heb geen plastic mee zien komen de afgelopen dagen en ze is ook niet ziek.
Het zal dus wel meevallen... neem aan dat ik misschien een verdwaalde drol niet heb gezien en ze het toch uitgepoept heeft.

Verder valt de prednison me mee... ze heeft energie voor 10, iet wat vraatzucht maar drinkt niet meer dan normaal. Had erger verwacht
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door