Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Siberienne
#3390199
Lizzy schreef: di 26 nov 2019, 17:02 Dunne darm kanker :'( :'( :'( :'( :'( :'( . Ze gaan de tumor weg halen en hopen dat ze de operatie overleefd. Als het niet uitgezaaid is heeft ze gemiddeld nog max een jaar te leven. Onze harten zijn in een miljoen stukjes uit elkaar gevallen :'( :'(
Ach Lizzy wat vreselijk verdrietig.
Dan heeft ze toch hetzelfde als Janouk. Die wilde ook steeds slechter eten, alleen die braakte niet zozeer maar was steeds aan de diarree. Ik weet niet of het je helpt, maar aan Janouk was verder behalve die slechte eetlust ook weinig te merken. Op de foto's van de buik leek er ' wat rommel" in de darm te zitten. Lab onderzoek helemaal normaal
We zijn daar een paar weken mee aan het rommelen geweest, totdat wij een lang weekend weg gingen. De dag voor we vertrokken heeft hij nog 2 uur samen met ML een flinke wandeling gemaakt. Toen we weg gingen en hij naar de oppas ging, stopte hij ineens met eten. Hij is toen geopereerd en bleek een groot gat in de darm te hebben, hij moet heel veel pijn ook gehad hebben maar we hebben dat niet echt gemerkt. Bij hem was het niet weg te halen, dus hebben we hem laten gaan, op afstand. Onze toen zeer ervaren dierenarts had nog nooit zoiets gezien. Toen jij met je verhaal begon schoot het wel door mijn hoofd even maar ik dacht "neeee, kan niet, zo zeldzaam" maar nu dus toch.
Ik deel mijn verhaal omdat ik je mee wil geven dat dit heel moeilijk op te merken is. Je komt er blijkbaar vaak pas achter als het laat is. Bij ons was het echt te laat. Ik hoop dat jullie nog een poosje samen gegund is.

En verder wil ik je gewoon heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Voor jou en Leo.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3390208
Och arme jullie....al die zorgen waren dus toch terecht....wat een vreselijk k** nieuws
In gedachte bij jullie deze spannende uren.
Gebruikersavatar
Door Binno
#3390209
Wat een verschrikkelijk nieuws :o zoiets verwacht je toch in de verste verte niet. :'( :'( :'(
Zelf het beste scenario is er geen om vrolijk van te worden, zo erg dit.
Heel veel sterkte, hopelijk kunnen jullie haar snel weer knuffelen en is jullie toch nog een mooie tijd gegund. :'( :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door