Moderator: Lizzy
spreeuwtje schreef: hey.. arme grote knul!!!Achh, lief van je.
ik heb juist een zwak plekje voor hem in mijn hartje..
balen dat hij dit allemaal moet meemaken!!
ik vroeg me af..
ik wist nl niet dat een hernia ook zo vanzelf over zou kunnen gaan..
ik ken een andere dalmaat die ook een nekhernia had en nog jong was destijds..
die is eraan geopereerd.. en daarna was hij al snel weer t heertje..
eigenlijk merk je nu niks meer aan hem..
Adinda schreef: Achh, lief van je.ik hoop dat t te zien is op de foto's..
Ze wou een operatie nog liever niet doen omdat ze vertelde dan eerst foto's te moeten maken. Daar wilde ze eerst mee w88 om te zien hoe hij reageerde op die spuit. Morgen moeten we weer langs gaan voor controle en eventueel nog een spuit. Ze zei ook dat operatie wel risicovol was, een uitschieter kon levenslange verlamming betekenen en bij de nek is dat tuurlijk nog erger want dan is heel zijn lijfje verlamd. Maar dat is wel op de zake vooruit lopen, want ze moet eerst foto's maken om te kijken waar het zit. Maar morgen weet ik meer ....
En thanks iedereen voor jullie lieve beterschappen!
spreeuwtje schreef: ik hoop dat t te zien is op de foto's..Thanks voor de klapzoen
bij paapie zagen ze toen niks.. daar zagen we pas op een mri dat hij een 4 voudige had.. in zijn rug..
dat is allemaal stervens duur..
ik zou bijna zeggen.. probeer hem in een ziektekosten verzekering te krijgen..
dat houdt wel in dat je moet verzwijgen welke probleme hij nu heeft.. anders krijg je dat niet vergoed..
is niet netjes..
maar vato is nog zo jong! het zou toch verschrikkelijk balen zijn als door te hoge kosten dingen niet mogelijk zullen zijn..
idd.. niet op de zaken vooruit lopen..
maar met dit soort dingen (eu.. verzekeringen enzo) ben ik dus altijd wél erg vooruitstrevend..
naja..
geef hem een vette klapzoen van me..
en neem er zelf ook een..
Helen schreef: Ik vind het heel erg vreemd dat deze DA zo uit de losse pols een nekhernia diagnostiseerd....Hier is simpelweg een mri voor nodig of op zijn minst een r-foto met contrast.Hier schrik ik dan weer van!
Ik zou linea recta een doorverwijzing eisen naar iemand die er verstand van heeft.
Deesje schreef: hersenvliesontsteking uitsluiten betekent toch niet rechtsstreeks dat het een nekhernia is??? het is makkelijk roepen maar ik zou dat zeker ook niet zomaar aannemen.. tenminste niet voordat t officieel is bevestigd met een foto of mri.. op basis van klachten kun je een vermoeden uitspreken maar dit moet zeker eerst bevestigd worden.. misschien heeft ie 'gewoon' iets verrekt.. ik zou er wel bovenop blijven zitten..
heel veel beterschap..
SandRRa schreef: Ik zat ook net te denken van misschien heeft ie iets verrekt tijdens t spelen of ergens tegen aan geknald en heeft ie een kneusing.Over 1uurtje heb ik een afspraak en zal ik eens goed doorvragen,....
Maar goed ben geen DA natuurlijk.
Beterschap voor Vato