Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Dennis Vrooland
#2253418
Hoi,

Vandaag heeft Fiep Alaska Rund met Pens gehad. Ook dat eet ze met smaak. Maar men, wat stinkt dat spul, denk door de pens. Het ziet er wat fijner uit dan Darf Eco. Maar ziet er op zich ook wel mooi uit. Het valt goed te ontleden haha.

Ik vind het leuk en fijn om te zien dat onze teckel er zo goed van eet!

Gr Dennis
Door M@rina
#2253474
Pens meurt ja... maar honden zijn er over het algemeen gek op!

Ik vind de Alaska ook erg fijn gemalen, Teun vindt dat niet zo fijn, Saar maakt het geen donder uit als het maar eten is.
Door Dennis Vrooland
#2259087
Hoi,

Vandaag heeft Fiep lam gegeten van Alaska. Ook dat er ze met smaak. Morgen wat konijn proberen. Wat is eigenlijk de beste strategie qua afwisseling KVV. Persoonlijk vind ik darf toch mooier dan de Alaska. Die laatste is echt wel fijn gemalen. Darf toch grover, zijn er nog kvv die ook wat grover met meer structuur zijn?

Kan ik nog wat barf toevoegen? Bv als snack? Geheel barf wil ik nu nog niet....

Gr. Dennis
Door M@rina
#2260467
Ik vind alaska ook erg fijn gemalen, maar heb van verschillende merken kvv gemekrt dat de lamsversie vaak fijner gemalen is, ik weet niet waarom dit is.

Carnibest is wat grover en droger,  van versvoer.nl de barfmix, is net zoiets als darf ook qua prijs vergelijkbaar maar er zitten weer andere diersoorten bij.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door