Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Suze
#271091
[quote="Lupa"]
ehm... dames.... dit is niet de bar >:( ;D ;D
[/quote]Oeps :-[ Ik ga je site wel een keer bekijken mirel en tot ziens in de bar.................... ;D ;D ;D
Het gaat trouwens veel beter met Suus maar ik heb wel bij de dierenarts tabletten gehaald om de ontlasting weer wat meer te 'binden' want werd steeds slijmeriger, hele flora op z'n kop. Gaat nu alweer een stuk beter gelukkig ;D Eet naast de Duck nu ook weer AHV en denk dat ik het over een paar weken weer probeer met de CB!
Door Ellen Els en Nina
#271339
[quote="sylvia"]
Ik heb hier nog nooit een probleem gehad met Carnibest en de ontlasting van de honden. Ze zijn ook gewoon van de één op de andere dag overgezet van Rodi op CB
[/quote]

Hier ook geen probleem. Nina kreeg eerst alleen Energique. Nu ook CB. Regelmatig een keertje Rodi. En gisteren heb ik wat Duck gekocht omdat ik daar toevallig tegenaan liep. Daarnaast krijgt ze regelmatig wat kip, lamsbotjes of visje, stukje appel en dat soort dingen. Ze vindt eten nog steeds een feest en heeft gelukkig nergens last van.
Door Suze
#271356
[quote="Ellen Els en Nina"]
Hier ook geen probleem. Nina kreeg eerst alleen Energique. Nu ook CB. Regelmatig een keertje Rodi. En gisteren heb ik wat Duck gekocht omdat ik daar toevallig tegenaan liep. Daarnaast krijgt ze regelmatig wat kip, lamsbotjes of visje, stukje appel en dat soort dingen. Ze vindt eten nog steeds een feest en heeft gelukkig nergens last van.
[/quote] Suus was blijkbaar gewoon slachtoffer van een virus, het heerst hier in de buurt. ;)
Door Suze
#271718
[quote="Lupa"]
en ghaat het nu beter? hoe lang geleden heb je de pilletje gegeven?
[/quote] Het gaat wel beter maar is nog niet helemaal OK, de pillen is een 'kuurtje' van 5 dagen, zijn nu op dag 4 :-\ Verder is Suus gewoon Suus, vrolijk, speels en met goeie trek........... ;D
Ik weet nog dat Luka een baby was hielden we elkaar ook op de hoogte van de kwantiteit en kwaliteit...............nu houden we elkaar weer op de hoogte van de kwantiteit en de kwaliteit van poep maar nu van Suus........ ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Suze op ma 28 feb 2005, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Suze
#272597
[quote="Lupa"]
zo zie je het maar, leven is shit ;D ;D
[/quote] ;D ;D ;D ;D
Nog een shitverhaal...........net Suus uitgelaten en voor het eerst weer een prachtige drol ! Wel bij de DA geweest en ze is aan de AB.......
Door Suze
#272614
[quote="Lupa"]
waarom aan de ab?
[/quote]Was een pijnlijke plek te voelen, hij was eigenlijk niet van plan ab voor te schrijven maar gezien de aanhoudende klachten (11 dagen) en die gevoelige plek plus weinig peristaltiek het risico van een ontsteking die zich kan uitbreiden toch gekozen voor ab en pro-bioforte
Door Suze
#272623
[quote="Lupa"]
oooooo!
maar je weet niet wat dat pijnelijk plek is/was?
[/quote] Nou het vermoeden is dus toch een ontsteking
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door