Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tieneke
#247378
[quote="Sjakie"]
gatver de gatver........

Ben dus overgegaan op farmfood en de laatste paar dagen niets anders kunnen doen dan dunne str*nt opruimen. Het begint nu wel iets beter te worden, maar nog steeds wel hele bergen...... Ook zijn al mijn honden spontaan in de rui, om het over mijn kat nog maar niet te hebben.

Dat ga ik dus volgende keer helemaal anders regelen. Nu laat ik het maar zo voor 3 weekjes :-\

Geen goed idee geweest in ieder geval!!!!
[/quote]
De volgende vakantie toch maar versvlees? ;)
Prettige vakantie!
Door Sjakie
#247379
[quote="tieneke"]
De volgende vakantie toch maar versvlees? ;)
Prettige vakantie!
[/quote]

Dank je...... Kijken of we er toch iets van kunnen maken we gaan nl. naar Thailand :-X

Zoals Youp het zo treffend bracht: "met je handdoekje tussen de lijken" :-\ Maarja annuleren ging niet meer. Gelukkig hadden we alleen een vlucht naar Bangkok en daar twee overnachtingen geboekt. Nu gaan we een auto huren en de bergen in. Maar het is evengoed een morbide idee.
Door tieneke
#247381
[quote="Sjakie"]
Dank je...... Kijken of we er toch iets van kunnen maken we gaan nl. naar Thailand :-X

Zoals Youp het zo treffend bracht: "met je handdoekje tussen de lijken" :-\ Maarja annuleren ging niet meer. Gelukkig hadden we alleen een vlucht naar Bangkok en daar twee overnachtingen geboekt. Nu gaan we een auto huren en de bergen in. Maar het is evengoed een morbide idee.
[/quote]
Thailand is prachtig en zeker Bangkok is een avontuur op zich!
Vooral s'avonds hangt er een speciale sfeer,wij zijn er 2 keer geweest en iedere keer was het er waanzinnig!
Het eten is er verrukkelijk en de mensen zijn zo vriendelijk.
Ik denk dat je de bevolking er juist wel een dienst mee bewijst dat je wel komt en niet wegblijft als toerist ;)
Het land heeft nu iedere cent nodig....
In de bergen zal je er weinig van merken,op de stranden zou ik zelf niet komen.
Stel je voor dat er ergens nog een lijk aanspoelt of gevonden wordt wat nog dagelijks gebeurt...
Door Sjakie
#247387
[quote="tieneke"]
Thailand is prachtig en zeker Bangkok is een avontuur op zich!
Vooral s'avonds hangt er een speciale sfeer,wij zijn er 2 keer geweest en iedere keer was het er waanzinnig!
Het eten is er verrukkelijk en de mensen zijn zo vriendelijk.
Ik denk dat je de bevolking er juist wel een dienst mee bewijst dat je wel komt en niet wegblijft als toerist ;)
Het land heeft nu iedere cent nodig....
In de bergen zal je er weinig van merken,op de stranden zou ik zelf niet komen.
Stel je voor dat er ergens nog een lijk aanspoelt of gevonden wordt wat nog dagelijks gebeurt...
[/quote]
Ja Thailand op zich is prachtig.... We zijn twee jaar geleden ook al naar Thailand geweest en dat was toch wel één van mijn mooiste vakanties (hoewel iedere vakantie toch iets leuks heeft als je maar open staat voor de cultuur). Wij proberen juist altijd op zoek te gaan naar het echte leven in zo'n land. Vaak worden we dan bij mensen thuis uitgenodigd en gaan ze een heleboel vertellen en laten zien en worden we meegesleept naar familie en vrienden etc. Dát vind ik dus de ultieme manier van vakantie "vieren". Het verhaal achter de mensen die je als vakantieganger tegenkomt (bar-bediende, toek-toekchauffeur, gong-maker om maar een paar mensen te noemen die we hebben ontmoet tijdens een vakantie waar we een kijkje in hun leven mochten nemen).

Daarom....... Het zal heus wel weer een hele mooie vakantie worden waar ik met heel veel plezier op terug ga kijken.
Door Lizzy
#247421
Jeetje, inderdaad niet echt een succes zo te lezen.... Volgende keer dan inderdaad maar wat anders proberen. Veel plezier in ieder geval! Wanneer vertrek je?
Door Sjakie
#247518
[quote="Lizzy"]
Jeetje, inderdaad niet echt een succes zo te lezen.... Volgende keer dan inderdaad maar wat anders proberen. Veel plezier in ieder geval! Wanneer vertrek je?
[/quote]

2 februari..... Lekker hoor ik heb er toch wel zin in.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#247937
ik kan mijn honden zo zonder problemen overzetten op nutro (first choice) ze krijgen er geen diaree van en de ontlasting valt voor brokken heel erg mee
Door Moos
#248018
[quote="sylvia"]
ik kan mijn honden zo zonder problemen overzetten op nutro (first choice) ze krijgen er geen diaree van en de ontlasting valt voor brokken heel erg mee
[/quote]

Dat kan ik Moos ook inderdaad zonder problemen geven. Hij heeft dan wel iets meer ontlasting, maar toch nog maar 2 of 3 keer per dag.
Door EvitaP
#248424
Volgens mij is diaree bijna niet te voorkomen als je van barf of vers overstapt naar brok.
Farmfood doet het hier goed, alleen je moet wel oppassen met tandplak/steen. In het begin kregen ze hier ook zachte ontlasting, maar dat is bij elk nieuw brok.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#248848
[quote="EvitaP"]
Volgens mij is diaree bijna niet te voorkomen als je van barf of vers overstapt naar brok.
Farmfood doet het hier goed, alleen je moet wel oppassen met tandplak/steen. In het begin kregen ze hier ook zachte ontlasting, maar dat is bij elk nieuw brok.
[/quote]
Deze stelling snap ik even niet, het zou juist heel goed moeten kunnen verlopen daar een vers hond over het algemeen een hele goeie darmflora heeft, mijn ervaring is dat het vaak erg aan de brok ligt waar je naar overschakeld. Met nutro heb ik nog iemand gehoord van wie de hond aan de diaree ging na overschakelen.
Ik kan met nutro heen en weer schakelen wat ik wil en er gebeurd op diaree vlak niets, met andere merken is dat wel anders.
Door youp
#248860
[quote="Sjakie"]
Dank je...... Kijken of we er toch iets van kunnen maken we gaan nl. naar Thailand :-X

Zoals Youp het zo treffend bracht: "met je handdoekje tussen de lijken" :-\ Maarja annuleren ging niet meer. Gelukkig hadden we alleen een vlucht naar Bangkok en daar twee overnachtingen geboekt. Nu gaan we een auto huren en de bergen in. Maar het is evengoed een morbide idee.
[/quote]

Foutje denk ik.... Heb ik volgens mij nooit gezegd ??? Of er moet nog een Youp op dit forum zijn?

In ieder geval veel plezier op vakantie!
Door K@rin
#248870
Met CANIDAE ook totaal geen problemen bij het overschakelen.
Zelfs Arak, die zijn hele leven alleen CARNIBEST had gegeten heeft geen problemen gehda met een dag Canidea, omdat hij de CB ineens niet wilde ........ ::) ::)
Nu krijgt hij af en toe een Canidae-brokmaaltijd, omdat hij dat gewoon heel lekker vindt en dat gaat prima !!
Laatst gewijzigd door K@rin op do 27 jan 2005, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#248873
[quote="youp"]
Foutje denk ik.... Heb ik volgens mij nooit gezegd ??? Of er moet nog een Youp op dit forum zijn?

In ieder geval veel plezier op vakantie!
[/quote]

Ik denk dat Sjakie Youp van 't Hek bedoelt! ;)
Door EvitaP
#249590
[quote="sylvia"]
Deze stelling snap ik even niet, het zou juist heel goed moeten kunnen verlopen daar een vers hond over het algemeen een hele goeie darmflora heeft, mijn ervaring is dat het vaak erg aan de brok ligt waar je naar overschakeld. Met nutro heb ik nog iemand gehoord van wie de hond aan de diaree ging na overschakelen.
Ik kan met nutro heen en weer schakelen wat ik wil en er gebeurd op diaree vlak niets, met andere merken is dat wel anders.
[/quote]
Dat is mijn ervaring, blijkbaar kan het ook anders. ;)
Trouwens ik heb ook gelezen (vraag me niet waar, weet ik niet meer) dat brok moeilijker te verteren is dan barf of vers. Dus het zou dan logisch zijn als ze in het begin minder goede ontlasting hebben, toch?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door