Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door M@rina
#2026252
[quote="Beppie1"]
ik heb als beloning wel eens rundergehakt in miniballetjes gedraaid(MANNNN wat een werk  :D)
Dat gedroogd(MANNN komt daar een vet uit hihi) en dat was echt een toppertje....


(wist meteen weer waar ik het voor deed)
[/quote]

Hier ook mager rundergehakt gedroogd.
Wat minder werk is, de gehakt invriezen, lichtelijk ontdooien en de grotendeels bevroren gehakt in plakjes en daarna in stukjes snijden en dan drogen.
Door Linda en Kiri
#2029727
Heb van het weekend ook balletjes gehakt zitten draaien... wat een werk...maar wat een feest :biggrin2:
Ik was wel even bang dat ik teveel knoflook erin had gedaan.... hele garage stonk naar de knof ipv drogend vlees...
Door lolpugz
#2031144
ik heb ook iets nieuws nodig ik gebruik nu gedroogde snacks en hij luistert dan heel goed het probleem is alleen, zelfs als ik een stukje afbreek ter grote van een hagelslagje gaat meneer op zn gat zitten en lekker effe smekken. ik wil geen kaas of gekookte worst ofzo want meneer is op dieet.

wat zou ik nog meer kunnen proberen?

groetjes Carola
Door Nijl
#2031289
[quote="lolpugz"]
ik heb ook iets nieuws nodig ik gebruik nu gedroogde snacks en hij luistert dan heel goed het probleem is alleen, zelfs als ik een stukje afbreek ter grote van een hagelslagje gaat meneer op zn gat zitten en lekker effe smekken. ik wil geen kaas of gekookte worst ofzo want meneer is op dieet.

wat zou ik nog meer kunnen proberen?

groetjes Carola
[/quote]

Het moet dus MINDER lekker zijn EN mager?
Mss gedroogd fruit, bv gedroogde appelschijfjes kun je zo kopen. Wel ff opletten, sommige zijn me kaneel erop.
Door lolpugz
#2031450
ohnee minder lekker niet  hoor haha hij moet wel op blijven letten maar meer echt hapslik weg dus dat tie niet even uitgebreid gaat zitten smekken.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#2031453
[quote="lolpugz"]
ohnee minder lekker niet  hoor haha hij moet wel op blijven letten maar meer echt hapslik weg dus dat tie niet even uitgebreid gaat zitten smekken.
[/quote]

Omelet bakken en in stukjes snijden.
Of gewoon spiervlees koken en dan in kleine stukjes.
Dat is wel hap-slik-weg hier.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door