Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Linda_Bonbon
#2017075
Weet iemand toevallig of er in Oostenrijk en Italie kvv verkrijgbaar is? Mijn ouders gaan volgende week op vakantie en willen dan graag KVV kopen. Wie waar of het te koop is, en zo ja waar dan??

Ze gaan naar Bad Gastein (een klein plaatsje wat eigenlijk nergens echt in de buurt ligt  :-\) en Levico Terme (ten oosten van Trento). Hopelijk kan iemand helpen!
Door san :)
#2020705
veel plezier in Levico terme! wij zijn er twee jaren achter elkaar geweest en hebben het er prima naar ons zin gehad, genoeg moois te zien!

zelf hebben we van alles wat gedaan, beetje barf beetje kant en klare worst
Door Linda_Bonbon
#2022047
Leuk dat jij daar een leuke tijd hebt gehad Sandra, zal het aan mijn ouders doorgeven!


Mijn moeder heeft inmiddels blikvoer gekocht wat volgens de mevrouw van de dierenwinkel alleen vlees bevatte. Mijn ouders zagen het helaas niet zitten om kipfilet en gehakt enzo te kopen, te veel gedoe ofzo  :-X
Dus Cootje moet het nu 2,5 week op blikvoer doen. Jammer, maar ach hij is heel gezond dus het zal niet heel veel kwaad kunnen.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2022253
Wij zijn op wintersport geweest naar Oostenrijk en uiteindelijk had vriendje Renske gehaald, maar Max heeft heerlijk aan hele kippetjes liggen knagen en de supermarkten hebben vrijwel allemaal (barf) vlees liggen. 2 weekjes overleeft ie wel, desnoods op blik idd.

Fijne vakantie!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door