Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sella
#2205671
Met al die toevoegingen zal ik het lekker in de winkel laten.
Door ~anna~
#2206472
Ik ben zeer te spreken over dit merk.Vanaf het productieproces tot het moment dat je het voert.
Dit maak je dus niet altijd mee met een merk dat echt alles zo perfect in orde is.
Daar kunnen een aantal merken nog wat van leren.
Door M.P
#2208533
[quote="*anna*"]
Ik ben zeer te spreken over dit merk.Vanaf het productieproces tot het moment dat je het voert.
Dit maak je dus niet altijd mee met een merk dat echt alles zo perfect in orde is.
Daar kunnen een aantal merken nog wat van leren.
[/quote]
noem dan eens op wat ze daar nog van kunnen leren....
Door Vis voeding
#2214257
Ropadog heeft een eigen fabriek.
Super netjes
GMP+ Gecertificeerd bedrijf

Groetjes
Door M.P
#2214387
[quote="Gerardus johannes klene"]
Ropadog heeft een eigen fabriek.
Super netjes
GMP+ Gecertificeerd bedrijf

Groetjes
[/quote]

ja en?
als de samenstelling niet goed is van een merk maakt dit geen bal goed...
Door M@rlien
#2280115
[quote="signmodel"]
heb een folder van de dierenwinkel hier meegenomen. de light versie bestaat uit: eend, lam en zalm, ook zie ik dat er geen orgaanvlees in zit, ze doen al helemaal geen lever of nier erin want dat zijn afval producten, in de konijn zit pens dus welk diersoort er nog meer in zit staat nergens. ik vraag me af wat de plantaardigen olien en plantenextracten zijn. in de pancreas versie zit geen eens rund en naar mijn weten is een runderpancreas toch het beste. en ga zo maar door. btw deze kost E 3,99 voor 500 gram!
denk niet dat het ideaal is.
[/quote]

Ja maar je hebt ze in verschillende varianten...... en de standaard kost 1.95 voor 500 gr ;)
Door signmodel
#2281580
[quote="M@rlien"]
Ja maar je hebt ze in verschillende varianten...... en de standaard kost 1.95 voor 500 gr ;)
[/quote]

ja daar heb je niet veel aan met een hond die e.p.i heeft.
Door N.B.A.
#2292831
Omdat onze huidige kvv voor de teckel op was (haaks barf/allanimal/alaska)
en we niet dadelijk om nieuwe konden gaan bij ons verkooppunt hadden we in een andere winkel vlakbij ropa dog lam en rd eend gekocht
na 4/5 dagen viel ons op traanogen (heeft ze de dag erna ook als ze weer eens aan de brokken van schoonmoeder haar honden achter onze rug heeft gezeten...) en we zagen schilfertjes tussen haar haar iets wat ze anders nooit heeft,hebben de overige 3 kg rd weggesmeten en vandaag nieuwe lading hd en all animal,alaska gehaald.
Door Pedro98
#2294341
[quote="N.B.A."]
Omdat onze huidige kvv voor de teckel op was (haaks barf/allanimal/alaska)
en we niet dadelijk om nieuwe konden gaan bij ons verkooppunt hadden we in een andere winkel vlakbij ropa dog lam en rd eend gekocht
na 4/5 dagen viel ons op traanogen (heeft ze de dag erna ook als ze weer eens aan de brokken van schoonmoeder haar honden achter onze rug heeft gezeten...) en we zagen schilfertjes tussen haar haar iets wat ze anders nooit heeft,hebben de overige 3 kg rd weggesmeten en vandaag nieuwe lading hd en all animal,alaska gehaald.
[/quote]

Heb net zelf 2rol geit eko gekocht om eens te zien hoe het gaat. Hoop niet op zelfde effect als bij jou. Maar krijgt ze de traan.ogen al van een.klein beetje brokken?
Door N.B.A.
#2295865
[quote="Pedro98"]
Maar krijgt ze de traan.ogen al van een.klein beetje brokken?
[/quote]Een 5 tal brokjes is al genoeg om de dag erna traanoogjes te hebben,moet wel zeggen is nu niet direct de beste brok wat daar ligt,
gisteren heeft ze eens een paar acana graanvrije brokken tijdens het trainen en er was niks te zien aan haar ogen de dag erna dus vermoed dat ze niet tegen graan kan,ze staat al van bij de fokker op vers (kvv) en wij hebben haar van dag 1 op kvv gehouden.
Door Pedro98
#2295894
Nou de Geit smaakte hier goed en geen klachten over de ontlasting gezien. Wat me wel opviel is dat er weinig tot geen geur aan zat.
Door Pedro98
#2295897
[quote="N.B.A."]
Een 5 tal brokjes is al genoeg om de dag erna traanoogjes te hebben,moet wel zeggen is nu niet direct de beste brok wat daar ligt,
gisteren heeft ze eens een paar acana graanvrije brokken tijdens het trainen en er was niks te zien aan haar ogen de dag erna dus vermoed dat ze niet tegen graan kan,ze staat al van bij de fokker op vers (kvv) en wij hebben haar van dag 1 op kvv gehouden.
[/quote]
Hier ook vanaf de eerste dag dat ze bij ons zijn op kvv en zal niet snel weer terug komen op de brokken afdelen. Al is het alleen al om te zien hoe ze genieten van het eten.

En je mag dan wel goed in de gaten houden dat ze niet zomaar even ergens wat brokken pikt bij iemand thuis die ook een hond heeft.
Door tonniewerth
#2315095
ik voer kivo en ropadog doorelkaar en tot volle tevredenheid. voer alle smaken en er blijft geen kruimel in de voerbak over.

groetjes ton.
Door Schanulleke
#2424502
Gisteren mijn hond voor het eerst Ropadog gegeven. Hij vindt het helemaal lekker.
Ik voerde altijd Haak's, maar dat was moeilijk te leveren :o dus adviseerde mijn honden-mevrouw Ropadog.
Thomas is allergisch voor rund, maar Ropadog heeft gelukkig meerdere smaken.
Ik denk dat ik over ga op dit merk, is altijd te leveren via de groothandel!.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door