Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1960854
Nooit problemen gehad met levering, maar bij de Jumbo in Hoogezand hadden ze nog maar 4 pakjes vlees-compleet, en bij de C1000 in Scheemda (ligt ook ergens in NO Groningen) hebben ze vanaf zaterdag ook geen vlees-compleet meer.
Ik ben bang voor een prijsverhoging. Als je het rechtstreeks bij smuldier besteld ben je ook meer kwijt.
#1969918
De 400 grams pakjes zijn grover gemalen dan de 500 gram zakjes. Ook de kilo's zijn weer fijner dan de pakjes. Ik vind dat grovere wel beter.
Als ik het weleens bij AH bestel en het ga halen is het al diverse keren voorgekomen dat het personeel mijn doosjes toch in de diepvries in de winkel hadden gelegd, terwijl er met koeienletters besteld op staat.
#1969995
hier is er goed aan te komen bij zowel c1000 als AH.
Ik ben nu ook smuldier gaan geven ipv spiervlees om de kosten een beetje te drukken. Ik bestel bij de c1000 wat ik nodig heb voor een maand en dat gaat steeds goed.
Ik bestel wel alleen de vlees variant want vleesbot, pens en orgaan dat bestel ik voor ze.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door