Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Dizzy
#1945586
Bedankt allemaal. Het is dus heel erg divers allemaal. Ik probeer het nu nog even op min of meer vaste tijdstippen te houden, zolang Dizzy nog pup is. Maar ik merk al wel dat het niet echt op een half uurtje aankomt.
Door smulpaap
#1946031
Hier krijgen ze allemaal een heel klein beetje spiervlees s,morgens , de rest van hun maaltijd ligt ergens tussen 16 en 18 uur . En daarna uitbuiken en snurken .
Door Esther Q
#1946367
[quote="Monoxxide"]
Indy eet 1 maal per dag, meestal is dit rond 11u smorgens na het uitlaten en ochtendgymnastiek.
[/quote]
Jouw ochtendgymnastiek, of doet Indy ook aan gymnastiek?
Door Monoxxide
#1947033
[quote="Esther Q"]
Jouw ochtendgymnastiek, of doet Indy ook aan gymnastiek?
[/quote]

Indy, ik ben zo lenig niet meer  :P
Zondag nieuw EB pupje erbij, deze ga ik dus nog 4x per dag eten moeten geven.Vraag me af hoe dat gaat gaan in het begin.Indy kan wel de hele dag door eten als ik het haar toelaat en dan moet zij toekijken hoe amadeus gaat eten.
Laatst gewijzigd door Monoxxide op do 24 feb 2011, 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angela_Bodhi
#1950330
Ik heb nooit vaste tijden gevoerd, om gal spugen en een 'zeurende' hond te voorkomen. Nu geef ik 1x per dag eten, op zeer wisselende tijden. Wel altijd na een wandeling.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1950659
Ik zou zo min mogelijk op vaste tijden voeren. Dat geeft vervelende honden rond etenstijd en soms ook braken op een lege maag in de ochtend (bij honden die daar gevoelig voor zijn).

Umai krijgt een keer per dag en dat kan in de ochtend zijn of overdag of 's avonds.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1950862
S'morgens na de wandeling kefir met groente en orgaan, of kefir met een eitje, dan na de middag wandeling krijgen ze hun eten.

Verder niet meer. ;)
Door Barf
#1959674
Wisselende tijden maar een keer per dag, daar doen ze het prima op en ik heb geen honden die op een vast tijdstip klaarstaan te vertalen naar bedelen voor hun maaltijd 8)
Door marjan23
#1960623
Tot vorige maand kregen ze kvv, dat voerde ik 1 x per dag, op hele wisselende tijden.
Meestal ergens tussen 18:00 en 21:00.

Met Barf ben ik begonnen om 2 x per dag te voeren, dit omdat de eerste paar barf-dagen duidelijk te veel was voor mijn reu en mijn teef dit dus ging stelen.
Afgelopen weekend ben ik weer terug gegaan op 1 x per dag voeren. Ik geef ze dit dan tussen 18:00 en 20:00.
Vrijdag is hier pensdag (+vleesbot) en dat krijgen ze dan ergens in de middag en eten ze buiten op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door