Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

oppepper voor Truus

1
Geen stemmen
0%
1
Geen stemmen
0%
Door Lily
#2051744
[quote="TMG1961"]
Tis een knappe dame..wie is dat hummeltje met pootje in verband?
[/quote]
Dat kleintje is inderdaad de Sint Bernardpup, nu inmiddels bijna 6 maanden oud.
Hij zit niet in het verband hoor! Is inderdaad een speeltje!
Door Lily
#2051745
[quote="nanna"]

Heb hier voor altijd duitse doggen gehad (20 jaar lang)de laatste een gestroomde reu is n okt 2009 overleden en die heeft ook 4 jaar lang kvv en barf gegeten ongeveer 1 1/2 kilo was wel geholpen en een lui wammes ;) ;)

Ze eten hier normaal  's morgens ongeveer 1/3 van hun maaltijd en 's avonds de rest .

vind het een hele mooie mastiff en wat een top karakter hebben die vind ik echt van die goed sullen :) :)
gr tonny
[/quote]

Wat toevallig, wij hebben altijd Duitse Doggen gehad, twee grijstijgers, één harlekijn en één blauwe.
Niet allemaal tegelijk uiteraard.....onze laatste dog hebben we vorig jaar op 10 jarige leeftijd moeten laten inslapen....
Twee van de vier honden hebben gebarfd, maar aten toch niet zo veel als Truus. Ze wogen gemiddeld een kilo of 65, dus een stukkie minder.
Door nanna
#2052082
[quote="Lily"]
Wat toevallig, wij hebben altijd Duitse Doggen gehad, twee grijstijgers, één harlekijn en één blauwe.
Niet allemaal tegelijk uiteraard.....onze laatste dog hebben we vorig jaar op 10 jarige leeftijd moeten laten inslapen....
Twee van de vier honden hebben gebarfd, maar aten toch niet zo veel als Truus. Ze wogen gemiddeld een kilo of 65, dus een stukkie minder.
[/quote]

Wij hebben een harlekijn gehad een zwart uit blauw een gele en een gestroomde  ;) ;)(ook niet allemaal te gelijk ;) ;) ;) ;) (hebben we iets meer dan 20 jaar gehad)

Vind de duitse doggen op dit moment niet de doggen die wij als "doggen 'zien lange nekken en mijn inziens brood mager  ;) ;)

Hier ook een kilo of 65  denk dat dat ook het gemiddelde gewicht is voor een d d.

Maar het spreekt voor zich denk ik dat we dan voor de oem gekozen hebben ;D ;D
Door Lily
#2052685
[quote="nanna"]
Wij hebben een harlekijn gehad een zwart uit blauw een gele en een gestroomde  ;) ;)(ook niet allemaal te gelijk ;) ;) ;) ;) (hebben we iets meer dan 20 jaar gehad)

Vind de duitse doggen op dit moment niet de doggen die wij als "doggen 'zien lange nekken en mijn inziens brood mager  ;) ;)

Hier ook een kilo of 65  denk dat dat ook het gemiddelde gewicht is voor een d d.

Maar het spreekt voor zich denk ik dat we dan voor de oem gekozen hebben ;D ;D
[/quote]

Wij wilden na onze doggen es iets anders, dus hadden we ons op de wachtlijst gezet voor een Boerboelpup.
Maja.....toen kwam Truus op ons pad.

Waarmee ik gelijk met een nieuwe vraag kom,wellicht op te lossen met voeding.
Truus heeft te kampen met huidproblemen. Eerst onstaan onderhuidse bultjes. Op deze bultjes vormen zich korstjes, waardoor de vacht als het ware los gaan zitten en zo uit de huid te pakken is in bosjes.
Op dit moment heeft ze hele kale plekken op haar flanken.
Deze ellende begon een week of 5 geleden, toen at ze nog brok.
Wel moet ik vermelden dat ze werkelijk maanden allerlei medicatie heeft geslikt, waaronder ook antibiotica.
Ik verwacht dat het nog erger gaat worden i.v.m. het ontgiften.
Herkent iemand dit????
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door