Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Schnappi
#338956
Hoi , Ik heb net hetzelfde antwoord gehad toen in ik in de dierenwinkel over mijn deur ging vragen of hij geen energique verkocht ;D. Hij zei wat diepvriesvoer??? Nee die brol verkoop ik niet, dat is puur water, trouwens, vraag maar eens aan eender welke dierenarts wat hij van diepvriesvoer vind, er zal er gene ene dit aanraden.
Ik dus naar dierenarts gebeld, want mijn cavaliertjes eten altijd energique, die antwoordde goh ik heb nog gene ene hond er slechter weten uit zien omdat hij diepvriesvoer at. Hij zei voor ze dierenvoeding op de markt gebracht word, worden er heel wat controles gedaan, maar ik zou er persoonlijk wel wat groenten of rijst bij doen.
Door Truus
#338998
[quote="Schnappi"]
Hoi , Ik heb net hetzelfde antwoord gehad toen in ik in de dierenwinkel over mijn deur ging vragen of hij geen energique verkocht ;D. Hij zei wat diepvriesvoer??? Nee die brol verkoop ik niet, dat is puur water, trouwens, vraag maar eens aan eender welke dierenarts wat hij van diepvriesvoer vind, er zal er gene ene dit aanraden.
Ik dus naar dierenarts gebeld, want mijn cavaliertjes eten altijd energique, die antwoordde goh ik heb nog gene ene hond er slechter weten uit zien omdat hij diepvriesvoer at. Hij zei voor ze dierenvoeding op de markt gebracht word, worden er heel wat controles gedaan, maar ik zou er persoonlijk wel wat groenten of rijst bij doen.
[/quote]
Energique is compleet versvlees, er hoeft echt geen groeten en rijst in. Er zijn honden die zelfs niet tegen rijst kunnen en er heveige uitslag en jeuk van krijgen.
Deze D.A. weet dus weer niet waar hij/zij het over heeft. :-\
Door Nelly
#339137
Laat die dierenarts en dierenwinkelman nou maar kletsen; ik heb m'n witte herder Andor vanaf 7 weken grootgebracht op kvv en barf. Hij is nu ruim 8 maanden, 64cm hoog (gewicht weet ik ff niet, want ik kan hem niet meer tillen ;)), en ziet er goed uit en z'n vacht voelt fantastisch aan. Kvv en/of barf is gewoon prima als je het goed gebruikt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door