Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jannette
#1940654
Paard kan Jaimy wel hebben, Als er maar geen groenten of een premix inzit. Kan bij Lupa niet zo gauw vinden wat er allemaal inzit. Mag ook beslist geen kippenbot inzitten.
Jaimy heeft nu Hert gehad. Volgens mij gaat dat ook goed. Nog geen borrelende buik gehoord.Ontlasting is ook perfect en ook niet gespuugd.
Dus heb ik enkelvoudig lam,geit en hert. Naturis heeft ook nog puur makreel. Heb ik nog niet geprobeerd, maar vis mag je toch maar 1x in de week geven?
All Animal heeft nog konijn. Volgens mij zit daar ook niets in. Ik weet alleen niet of dat erg grof gemalen is. Iemand die dat weet?
Dan inderdaad nog ergens enkelvoudig paard vinden. Als dat allemaal lukt is het toch best al aardig compleet, of is het dan nog niet goed?
Door Limpy
#1940674
In de kattenhoek liep recentelijk ook een vraag over all animal, schijnt redelijk grof gemalen te zijn.. nu weet ik niet of dat grof voor katse begrippen is of voor hondse begrippen...

Barfplaats wordt gesponsord door