Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door BubbaBling
#1765626
[quote="May Linn"]
Ik lees uit je berichten dat hij nog steeds last heeft allergie ondanks dat je er al wel rekening mee houdt.
Zou dan idd ook even geen kip en rund voeren en geen toevoegingen van een kvv.
Miss dat all animal bij jou in de buurt te krijgen is?
Of anders iets met de mixen van kiezebrink (konijn, haas en volgens mij nog meer soorten)?
[/quote]

Ja ik blijf kloten, ik laat rund sowieso al achterwege en kip en eend laat ik vanaf nu ook achterwege.
Aangezien ik niet teveel wil geven nog begin ik met geit en hert en introduceer daarna meer vleessoorten per keer zonder toevoegingen.
Ik ga kiezebrink eens bekijken, thanks voor de tip  ;)
Door BubbaBling
#1765632
Groente is ook een no no, want hij is allergisch voor de Alternaria alternata schimmel, wat voorkomt op groente en fruit  :-X
Om voor dit moment maar eens echt het zekere voor het onzekere te nemen ga ik gewoon eventjes alleen geit en hert voeren.
Geen gevogelte, geen graan, geen groente.
Dat lijkt me voor dit moment de beste optie, gaat het goed kan ik dingen toevoegen, gaat het niet goed is het wss wat anders.
Dus het wordt een soort eleminatie dieet op deze twee soorten.
Door orinake
#1765641
[quote="BubbaBling"]
Slagerij west?
Waar kan ik die vinden?
[/quote]


Schiedamseweg157A in rotterdam.
Telefoonnummer zal ik mss ook ergens hebben maar die moet ik opzoeken die ken ik niet uit het hoofd :)
Door orinake
#1765652
[quote="BubbaBling"]
Das een beetje te ver, kom uit Friesland  ;D
[/quote]

Lol mm mja ik en Nederlandse aardrijkskunde...
Ik kan me nog niet orienteren in men eigen gemeente laat staan in het buitenland :)
Lang leve onze GPS, die brengt ons gelukkig overal
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1766514
[quote="orinake"]

Schiedamseweg157A in rotterdam.
Telefoonnummer zal ik mss ook ergens hebben maar die moet ik opzoeken die ken ik niet uit het hoofd :)
[/quote]

Dezer slagerij staat ook in onze à la carte vermeld :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door