Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kurt007013
#1753593
en voor diegenen die nog twijfelen ( zoals orinake dan  ;)

1ste mail ontvangen op 30/08

Kurt , Welk verkooppunt?

Vreemd,geen klachten gehad.
Restant wordt opgehaald,omgeruild en onderzocht.

Naturis bvba
=> tot op vandaag nog NIETS opgehaald , nog niets omgeruild , nog niets onderzocht
=> géén naam = onpersoonlijke mail

2de mail ontvangen op 06/09

Beste
Ach ja,net terug van vakantie.  ;D
Uw probleem is besproken met de verdeler in Brugge,deze onderneemt actie.
Groeten Naturis
=> tot op heden NIETS gehoord van verdeler , geen actie gezien
=> opnieuw geen naam = onpersoonlijke mail !
Door orinake
#1753595
[quote="kurt007013"]
de bestelling is hier STEEDS gebeurt in een GEWONE bestelwagen ZONDER KOEL OF VRIESBAK !!  >:(

ik verkondig geen leugens , enkel de feiten !!
moet ik nog de kleur van de wagen geven ook mss ?????


[/quote]

dat mag :) ik ken de wagen immers :)
Door kurt007013
#1753596
[quote="orinake"]
Nog even dit: aangezien ik weet bij wie je je spul haalt nu :)
De bestelwagen is voorzien van een vriezer. Dus niets verkondigen wat niet klopt :)
Ik wacht nu op de mail.
[/quote]

hé ... je hebt gelijk : tis SPUL , géén VLEES
Door orinake
#1753600
[quote="kurt007013"]
hé ... je hebt gelijk : tis SPUL , géén VLEES
[/quote]

naturis  smaakt nochthans niet slecht (en ja ik heb daar effectief van geproefd - moet toch weten wat ik men honden voer)
Door kurt007013
#1753601
[quote="orinake"]
dat mag :) ik ken de wagen immers :)

[/quote]
1ste maal was het een citroen berlingo of peugeot partner ( weet niet meer juist )
volgende keer was het een grotere witte bestelwagen mercedes )
Door mysmoothcollies
#1753645
mmm vreemd nooit problemen gehad, maar ik voer dan ook geen kip of rund van hen, enkel de eend, hert of geit, de geit is de enige die echt stinkt nog erger dan pens vind ik zelf. Er zijn problemen met de distributie en sinds Tinlo dat niet meer doet is het nog erger. Alle verkooppunten hier in de buurt stoppen er om die reden mee. Erg jammer!
Door inni
#1753756
Ik heb er nog geen problemen mee gehad en hoop dat 't beschikbaar blijft, 't is tot hiertoe 't enige kvv waar Berre 't blijft goed op doen (met af en toe wel 's een mindere dag).
Door kurt007013
#1753795
ik geef nu intussen NATUDOG !!
is super kwaliteit .... met vers vlees !!!

ruikt niet , verkleurt niet , bij ontdooien enkel bloed , géén grijsachtige vloeistof !!!
stoelgang ook ok !
en er wordt SERVICE gegeven : vrijdag gebeld voor +/-100kg , de maandag op het afgesproken uur aan huis geleverd ... en dit in Belgie !

TOPPIE ... ze hebben er een nieuwe klant bij  :circle:
Door dancingdaydream
#1753861
[quote="bea"]

Tijdens een routinecontrole werd Salmonella aangetroffen. Naturis vraagt de klanten die deze producten in hun bezit hebben hetzij ze voldoende te verwarmen vooraleer ze aan hun dieren te geven, hetzij ze terug te brengen naar het verkooppunt.

[/quote]

Lekker nuttig, dan hebben de honden er net zo goed niks aan... :-X
Door kurt007013
#1753989
[quote="dancingdaydream"]
Lekker nuttig, dan hebben de honden er net zo goed niks aan... :-X
[/quote]

;) yep , inderdaad .... lekker opwarmen en dan zit er helemaal niets meer in van voedingsstoffen !!
mooi alternatief  ;D ;D ;D :biggrin2: :biggrin2:
Door Astrid 1
#1754013
[quote="kurt007013"]
hallo ,

bij deze graag volgende opmerking ivm Naturis:

op 24/08 had ik opnieuw enkele dozen Naturis gekocht bij een verdeelpunt hier bij mij in de buurt ( 2 dozen kip compleet / 1 doos kip-rund / 1 doos lam = totaal 86,40€ )
Zoals gewoonlijk kregen mijn show en fokhonden dit vlees , mijn andere honden enkel korrels  :-[
De volgende dag hadden ALLE 3 de honden die het vlees hadden gegeten diaree :  >:( ( en in een erge mate dat ik zelfs NIET met hen op show kon ... Daar ging mijn inschrijvingsgeld van 63€ ook nog eens in de lucht !!! )  >:( :'(
Het vlees had ook een heel rare 'bedorven' reuk , zowel de kip , de kip-rund als de lam .
De dag erop heb ik Dan eens aan 2 andere honden het vlees gegeven en zoals ik had gedacht .... Deze morgen hadden zij ook diaree !!!  :busted:
Dus ... Mijn conclusie is dat ik 4 dozen bedorven vlees heb gekocht !!
Nu had ik graag een reactie ontvangen van Naturis hoe zij dit gingen oplossen . :argue2:

Groot was mijn verbazing dat : 1°) dit een 3-tal dagen duurde vooraleer ik een antwoord kreeg ; als ik bestelde kreeg ik dezelfde dag nog een antwoord !!!
2°) ze doodleuk melden dat ze op reis waren ??? maar bestellen kon men wel ????
3°) ikzelf het initiatief moest nemen om alles terug te sturen naar verkooppunt en ze dan gingen kijken wat er met het vlees aan de hand was ; dan gingen ze "eventueel" kijken om mijn geld terug te geven ( ... en intussen dezelfde worsten nog eens aan iemand anders verkopen mss... dat wilde ik niemand aandoen ! )

Ik verbruikte vaak zo'n 150 à 200kg vlees / anderhalve maand... en dan zo'n "service" !!!
MIJN HONDEN verdienen beter ... :boo:

nog mensen met zo'n ervaringen ?
[/quote]



Ik heb contact gehad met het verdeelpunt in België en er is jeullie zeker een aanbod gedaan om het vlees is bevroren toestand bij het verkooppunt terug te brengen en dta het dan nagekeken zou worden en je dan je geld terug zou kijgen ( ik heb deze mails ook doorgestuurd gekregen)

Neem gewoon contact op met het verkooppunt en dan wordt het geregeld.
met driegementen begin je niets.

PS Nog een tip voor iedereen, laat het vlees ontdooien in de koelkast, als je het vlees buiten de koekast ontdooit verkleurd het inderdaad en komt er ook druk op te staan, zodat het met het opensnijden gelijk uitbarst ( ontdooi je het in de koelkast heb je hier geen last van.
Door Suzanne
#1754061
Even moet mij van het hart.. Kurt, ik snap dat je boos bent, maar om op meerdere forums een soort van heksenjacht tegen Naturis te beginnen is misschien ook wat overdreven.

Het is zeker "lullig" dat je geen antwoord krijgt op je vragen, maar dat wil nog niet per definitie zeggen dat het product an sich niet deugt. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en ja, ik onderschat niet dat het heel vervelend nu is voor jullie... maar nou ja.. je gaat me gewoon wat ver eigenlijk ;-(

Voor de duidelijkheid en Astrid, dit is niet persoonlijk ;-)
Ik voer op dit moment dit voer niet; heb dat wel gedaan (in combinatie met andere merken/smaken) maar ik heb er goede ervaringen mee. Dwz met de service en aandacht van "mijn verdeelpunt". De honden vinden het bij mij niet zo lekker en de hond die het wel met smaak naar binnen werkt wordt de ontlasting minder van.
Maar, dat hou je altijd, wat "hier" goed bevalt kan "daar" tegenvallen. Daarmee is het geen slecht product, maar is het mogelijk ongeschikt voor jouw hond.

DAt je met deze partij gruwelijk pech lijkt te hebben gehad ontken ik echt niet hiermee!

Zo, tot zover het tegengeluid.. oprecht gemeend!

Suzanne
Door orinake
#1754085
[quote="Suzanne"]
Even moet mij van het hart.. Kurt, ik snap dat je boos bent, maar om op meerdere forums een soort van heksenjacht tegen Naturis te beginnen is misschien ook wat overdreven.

Het is zeker "lullig" dat je geen antwoord krijgt op je vragen, maar dat wil nog niet per definitie zeggen dat het product an sich niet deugt. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en ja, ik onderschat niet dat het heel vervelend nu is voor jullie... maar nou ja.. je gaat me gewoon wat ver eigenlijk ;-(

Voor de duidelijkheid en Astrid, dit is niet persoonlijk ;-)
Ik voer op dit moment dit voer niet; heb dat wel gedaan (in combinatie met andere merken/smaken) maar ik heb er goede ervaringen mee. Dwz met de service en aandacht van "mijn verdeelpunt". De honden vinden het bij mij niet zo lekker en de hond die het wel met smaak naar binnen werkt wordt de ontlasting minder van.
Maar, dat hou je altijd, wat "hier" goed bevalt kan "daar" tegenvallen. Daarmee is het geen slecht product, maar is het mogelijk ongeschikt voor jouw hond.
DAt je met deze partij gruwelijk pech lijkt te hebben gehad ontken ik echt niet hiermee!

Zo, tot zover het tegengeluid.. oprecht gemeend!

Suzanne
[/quote]

De nagel op de kop!!!!!!!
Maar ja voor de rest bijt ik nu ff men tong af en ga netjes op men handen zitten zodat ik niets kan typen wat niet mooi zou zijn
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door