Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door andrevanes
#1608582
Mijn moeder ging vanmorgen naar de supermarkt waar ze de Rodi sinds enige tijd weer verkopen maar er waren nog maar 3 pakje's Rodi.
En dat terwijl er een bestelling loopt van 7 pakje's per week.
Ze kreeg dus weer te horen dat Rodi voorlopig niet meer verkocht wordt omdat het uit de handel is genomen. :(
Weet iemand van jullie er iets van of Rodi weer failliet is?
Door tobyke
#1616201
Rodi, de originele fabrikant is wel failliet, maar het produkt Rodi (de merknaam) is overgenomen door een andere petfoodfabrikant.
Rodi blijft dus gewoon verkrijgbaar. Een aantal afnemers is wel overgeschakeld op andere merken (Super de Boer verkoopt ook geen Rodi meer sinds het faillissement). Op veel plaatsen zijn helemaal geen problemen geweest met leveringen. Hier in de buurt is een Jumper huisdierenshop, altijd voorraad.
Door signmodel
#1628114
dat probleem ken ik!
hier ook moeilijk aan te komen.
ik woon in haarlem. idd de fabriek is/was failliet en daardoor zijn er leveringsproblemen.
tenminste dat zeggen de winkeliers. pff doffe ellende.
Door saluki
#1642948
Ik heb in het verre verleden wel eend uit nood rodi gegeven(pens) maar ik vond het veel lijken op gemalen karton. Ik zou dan voor smuldier kiezen tenzij rodi  nu beter is
tineke.
Door Evelien01
#1691399
Bij de groothandel is Rodi in ieder geval goed verkrijgbaar, alle soorten zijn op voorraad dus neem aan dat de supermarkten er dan ook aan kunnen komen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door